خشم شان پن از ویل اسمیت و تهیه کنندگان اسکار به خاطر سیلی کریس راک در سال 2022

خشم شان پن از ویل اسمیت به خاطر سیلی زدن به کریس راک در مراسم اسکار 2022 به تازگی در مصاحبه‌ای جدید آشکار و جنجالی شده است.

در انتقاد شان پن از ویل اسمیت به خاطر سیلی کریس راک، این بازیگر برنده اسکار واکنش خود را به اتفاق نمادین مراسم اسکار 2022 نشان می‌دهد. مقایسه گردن تجربه مشابه با پیامد متفاوت بین پن و اسمیت، باعث شد تا عصبانیت شان پن از ویل اسمیت و تهیه کنندگان اسکار تا حدود زیادی بازتاب گسترده‌ای در مجلات خارجی داشته باشد.

خشم شان پن از ویل اسمیت به خاطر سیلی

بازیگر برنده اسکار Mystic River and Milk در مصاحبه‍ای مفصل با Variety به بحث و جدل پیرامون مراسم جوایز اسکار 94 پرداخت که اسمیت به دنبال شوخی در مورد ظاهر همسر اسمیت، جادا پینکت اسمیت، به روی صحنه رفت تا به کریس راک کمدین سیلی بزند و ماجرای سیلی مراسم اسکار ویل اسمیت تا مدت‌ها سر زبان‌ها بود. اگرچه پن استعداد اسمیت را به عنوان یک بازیگر ستود، اما او هیچ احترامی برای اقدامات او در اسکار قائل نیست.

پن گفت:

من ویل اسمیت را نمی‌شناسم. یک بار او را ملاقات کردم. وقتی با او آشنا شدم، او خیلی خوب به نظر می‌رسید. او در “کینگ ریچارد” خیلی خوب بود. پس چرا با این حرف‌های احمقانه به خود و دیگران بی‌احترامی کردی؟ به خاطر کاری که انجام دادی به زندان می‌افتی؟ چرا شماها ایستاده‌اید و بدترین لحظه او را به عنوان یک شخص تشویق می‌کنید؟

خشم شان پن از ویل اسمیت به خاطر سیلی

خشم شان پن از سیلی زدن ویل اسمیت در مراسم اسکار

خشم شان پن از ویل اسمیت به خاطر سیلی
خشم شان پن از سیلی زدن ویل اسمیت در مراسم اسکار

اشاره پن به زندان اشاره‌ای به دستگیری بدنام این بازیگر در سال 1987 در سر صحنه فیلمبرداری درام پلیسی Colors بود، زمانی که او به فردی دیگر که از او عکس می‌گرفت حمله کرد. در نتیجه پن 33 روز را در زندان گذراند. از قضا، گزارش شده است که افسران LAPD از ویل پکر، تهیه کننده راک و اسکار پرسیدند که آیا راک می‌خواهد علیه اسمیت پس از سیلی شکایت کند و کمدین نپذیرفت.

حواشی سیلی ویل اسمیت

خشم شان پن از ویل اسمیت به خاطر سیلی
خشم شان پن از سیلی زدن ویل اسمیت در مراسم اسکار

اسمیت در آن شب برای بازی در فیلم شاه ریچارد برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد. در حالی که اسمیت در حین سخنرانی پذیرش خود از آکادمی عذرخواهی کرد، اما تا زمانی که روز بعد بیانیه‌ای کتبی منتشر کرد، علناً از راک عذرخواهی نکرد و عذرخواهی ویل از کریس بعد از سه ماه اتفاق افتاد. پس از آن، اسمیت از هیئت مدیره آکادمی استعفا داد و از رویدادهای آتی اسکار برای ده سال آینده محروم شد. اسمیت بعداً در مورد چیزی که او آن را “یک شب وحشتناک” نامید، بینش ارائه کرد.

راک تا حد زیادی در مورد این سیلی برای یک سال کامل، به جز ارجاعات ظریف در برنامه‌های استندآپ خود، سکوت کرد. این کمدین سکوت کامل خود را در مورد این موضوع در خلال برنامه «خشم انتخابی» در نتفلیکس شکست و در آنجا علیه اسمیت و همسرش انتقاد کرد. اسمیت از زمان پخش ویژه به نظرات راک پاسخ نداده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص خشم شان پن از ویل اسمیت به خاطر سیلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *