تریلر رسمی فصل دوم سریال Our Flag Means Death منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

پس از اینکه سریال Our Flag Means Death موفقیت چشم‌گیری کسب کرد، شبکه Max، روز گذشته، تریلر رسمی فصل دوم سریال Our Flag Means Death را منتشر کرد.

سریال Our Flag Means Death که فصل اول آن در اوایل سال 2022 پخش شده بود، در ماه اکتبر، برای ماجراجویی‌های جذاب بیشتر بازمی‌گردد. شبکه Max، تاریخ انتشار این سریال را با انتشار تریلر فصل 2 سریال Our Flag Means Death به انتشار رساند.

تریلر رسمی فصل دوم سریال Our Flag Means Death منتشر شد

پرچم ما یعنی مرگ، یک سریال تلویزیونی کمدی رمانتیک (رام-کام) دوره آمریکایی است که توسط دیوید جنکینز ساخته شده است. پس از موفقیت این سریال پس از پخش یک فصل، شبکه مکس سریال را برای فصل دوم تمدید کرد و چندی یپش تریلر دومین فصل Our Flag Means Death را به انتشار رساند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

Our Flag Means Death، بار دیگر به صفحه نمایش تلویزیون می‌آید و Max اعلام کرد در ماه اکتبر برای فصل دوم بازمی‌گردد. با نزدیک شدن به اولین نمایش، اینترتینمنت ویکلی، Max دسته جدیدی از تصاویر را منتشر کرد که این دو را به نمایش می‌گذارد.

داستان فصل 2 Our Flag Means Death

تریلر رسمی فصل دوم سریال Our Flag Means Death
داستان فصل 2 Our Flag Means Death

این سریال ماجراهای ناگوار استید بونت و خدمه‌اش در کشتی انتقام را دنبال می‌کند که سعی دارند تا به عنوان دزدان دریایی نامی برای خود دست و پا کنند. به دنبال مشکلات رمانتیک باقی مانده در فصل 1، فصل دوم از همه طرف پر از درد و دل خواهد بود. پس از تجربه خیانت و رهاشدن توسط استید، ریش سیاه همچنان یک دزد دریایی خشن در اطراف سواحل است.

تاریخ انتشار فصل 2 پرچم ما یعنی مرگ

تریلر رسمی فصل دوم سریال Our Flag Means Death
تاریخ انتشار فصل 2 پرچم ما یعنی مرگ

Flag Our Means Death از 3 تا 24 مارچ 2022 در HBO Max منتشر شد. سریال بازخوردهای مثبتی از جمله ستایش برای نمایندگی LGBTQ+ دریافت کرد و در ژوئن 2022 برای فصل دوم تمدید شد که انتظار می‌رود در 5 اکتبر 2023 (13 مهر 1402) پخش شود.

تریلر فصل 2 سریال Our Flag Means Death

این سریال، پس از انتشار رسمی فصل اول خود، بر اساس 45 بررسی منتقد، رتبه تایید را با میانگین امتیاز 7.70/10، و 93 درصد را به دست آورد که برای یک سریال رام-کام، نمرات فوق‌العاده خوبی است.

کلام آخر

تریلر رسمی فصل دوم سریال Our Flag Means Death
Our Flag Means Death

دیوید جنکینز، کارگردان سریال، هنگام صحبت با Entertainment Weekly، اشاره کرد که فصل 2 روی استید و ریش سیاه تمرکز خواهد کرد زیرا آنها ممکن است شکل بالغ تری از عشق را ارائه بدهند. جنکینز اذعان کرد که هر دو مرد بسیار نابالغ هستند؛ اما ممکن است این امر در فصل 2 تغییر کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی فصل دوم سریال Our Flag Means Death چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *