تاریخ انتشار فصل 2 سریال وان پیس

نتفلیکس، صبح امروز در یک ویدئو از تمدید دومین فصل لایو اکشن One Piece خبر داد و برخی از رسانه‌ها، تاریخ انتشار فصل 2 سریال وان پیس را اعلام کردند.

One Piece، یک مجموعه لایو اکشن تلویزیونی در ژانر فانتزی است که توسط مت اوونز و استیون مائدا برای نتفلیکس ساخته شده است. پس از انتشار کلیپی مبنی بر تمدید این سریال، برخی از رسانه‌ها، تاریخ پخش فصل 2 One Piece را اعلام کردند.

تاریخ انتشار فصل 2 سریال وان پیس

نتفلیکس صبح امروز اعلام کرد که سریال ماجراجویی که بر اساس مانگای وان پیس ساخته شده، برای فصل دوم تمدید خواهد شد. این اعلامیه، از طریق Transponder Snail، تحت عنوان یک ویدئو منتشر شد. با توجه به پیام‌های سریال، به نظر می‌رسد که اودا سان همچنان درگیر سریال خواهد بود و نتفلیکس یک فرانچایز عظیم را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دومین تریلر لایو اکشن One Piece منتشر شد

این سریال در 31 آگوست 2023 برای اولین بار پخش شد، و نقدهای مثبتی از طرف منتقدان و طرفداران دریافت کرد که اجراها، نوشته‌ها، جلوه‌های بصری و وفاداری کلی به شخصیت‌ها، داستان و جهان‌سازی را از منبع تحسین کردند. برخی از وبسایت‌های خبرگزاری آمریکایی، اعلام کردند که فصل دوم این سریال لایو اکشن، در سال 2025 منتشر خواهد شد.

داستان سریال وان پیس

تاریخ انتشار فصل 2 سریال وان پیس
تاریخ پخش فصل 2 One Piece

این سریال، ماجراهای دزدان دریایی کلاه حصیری را دنبال می‌کند که در اقیانوس‌ها، زمین‌ها و فراتر از آن در جستجوی “One Piece”، گنج افسانه‌ای که کاپیتان آنها، میمون دی. لوفی ، را به “پادشاه دزدان دریایی” می‌سازد، کاوش می‌کنند. کلاه‌های حصیری که با مهارت‌ها و دوستی ناگسستنی مسلح شده‌اند، آماده سفر هستند و حتی بیشتر آماده‌اند تا برای رویاهای خود با هم بجنگند. داستان فصل دوم سریال با پیامی از سمت نویسنده که گفت فیلمنامه‌ها هنوز کاملاً آماده نشده‌اند، به پایان رسید.

بازیگران سریال One Piece

تاریخ انتشار فصل 2 سریال وان پیس
بازیگران سریال One Piece

از آنجایی که هنوز بازیگران رسمی فصل دوم اعلام نشدند، انتظار می‌رود همان بازیگران فصل ابتدایی، یعنی ایناکی گودوی امیلی راد مکنیو وینسنت ریگان جف وارد مورگان دیویس جیکوب رومرو گیبسون تاز اسکایلار در فصل دوم نیز حاضر شوند.

کلیپ تمدید فصل دوم وان پیس

چندین رسانه، این لایو اکشن را را به عنوان یکی از بهترین اقتباس‌های انیمه لایو اکشن معرفی کرده‌اند و آن را نسبت به تلاش‌های قبلی نتفلیکس مانند نسخه‌های لایو اکشن Cowboy Bebop و Death Note یک پیشرفت بزرگ می‌دانند. حالا دو هفته پس از نمایش سریال، نتفلیکس وان پیس را برای فصل دوم که در حال توسعه است تمدید کرد.

کلام آخر

تاریخ انتشار فصل 2 سریال وان پیس
تمدید دومین فصل لایو اکشن One Piece

One Piece پیش از اولین نمایش خود نبرد سختی برای مبارزه داشت و با به اصطلاح نفرین اقتباس‌های انیمه‌های لایو اکشن که سایر تولیدات مشابه را گرفتار می‌کرد، جنگید. خوشبختانه برای همه کسانی که در تولید نقش داشتند، این سریال انتظارات را برآورده کرد و در کمتر از دو هفته 37.8 میلیون بازدید جمع کرد و امتیاز 96% Certified Fresh را در Rotten Tomatoes کسب کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاریخ انتشار فصل 2 سریال وان پیس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *