تریلر رسمی فیلم In the Fire منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

In the Fire، عنوان نخستین فیلم آمبر هرد پس از دادگاهش است که چندی پیش، تریلر رسمی فیلم In the Fire توسط کمپانی مارگیت هاوس فیلم منتشر شد.

آمبر هرد، پس از دادگاهی طولانی و حواشی که با همسر سابقش جانی دپ داشت، در یک فیلم جدید بازی کرد. چندی پیش، استودیوی فیلمسازی Margate House Film، تریلر رسمی In the Fire که نخستین فیلم آمبر هرد پس دادگاهش است را به انتشار رساند.

تریلر رسمی فیلم In the Fire منتشر شد

تریلر فیلم در آتش نشان دهنده بازگشت آمبر هرد به دنیای سینما پس از چندین سال است. بازگشت امبر هرد به هالیوود، پس شکست در دادگاهی که برایش حاشیه‌ساز شده بود، در فیلم In The Fire صورت خواهد گرفت. در این فیلم، امبر هرد با تسخیر شیطان درگیر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم های ترسناک 2023

رساته ورایتی، در فوریه 2022 اعلام کرد که آمبر هرد به گروه بازیگران فیلم سینمایی In the Fire که شامل ادواردو نوریگا، لورنزو مک گاورن زینی و لوکا کالوانی می‌شود، خواهد پیوست. پس از پیوستن هرد به این فیلم تهیه کننده گفت:

ما از حضور او در میان این پروژه سینمایی، بسیار خوشحال هستیم.

خلاصه داستان In the Fire

تریلر رسمی فیلم In the Fire

تریلر فیلم روانشناختی ماوراءالطبیعه کانر آلین، سال  1890 را روایت می‌کند. در این فیلم هرد، نقش گریس برنهام، یک روانپزشک، را ایفا می‌کند. گریس برنهام در یک مزرعه دورافتاده در کلمبیا از پسری آشفته با توانایی‌های غیرقابل توضیح مراقبت می‌کند.

با شروع درمان، بین علم و مذهب در برنهام جنگی بروز می‌دهد و یک کشیش محلی ادعا می‌کند که پسر توسط شیطان تسخیر شده و علت مصیبت‌هایی که بر سر دهکده می‌آید، در آن پنهان است.

تاریخ اکران فیلم سینمایی In the Fire

تریلر رسمی فیلم In the Fire

فیلم هیجان‌انگیز “In the Fire” به کارگردانی کانر آلین، در تاریخ 13 اکتبر (20 مهر 1402) به نمایش در می‌آید. این فیلم همچنین در همان روز به صورت دیجیتالی برای دانلود، قابل دسترسی خواهد بود.

تریلر رسمی In the Fire

نویسندگی پروژه توسط کانر آلین همراه با پاسکال بورنو و سیلویو موراگلیا انجام شده است. شرکت سابان فیلم نیز به عنوان توزیع کننده این فیلم فعالیت می‌کند.

کلام آخر

با توجه به ریشه‌های عمیق امبر هرد در بازیگری زن، در ژانر ترسناک، او با فیلم‌های این ژانر، به خوبی آشنا است. علاوه بر این، به عنوان عضوی از DCEU SnyderVerse، هرد عادت دارد در فیلم‌هایی با مضامین فوق‌العاده قوی شرکت کند.

پیش از اعتصابات SAG-AFTRA، آمبر هرد در یک بیانیه مطبوعاتی گفت:

فیلم، مراقبه‌ای است در مورد قدرت‌های تقریباً فراطبیعی که از طریق زنی با اراده در اوایل قرن بیستم، روایت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی فیلم In the Fire چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *