تریلر رسمی فیلم Black Noise منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

Black Noise، عنوان فیلم جدید کمپانی Saban Films است. این کمپانی، بامداد امروز از تریلر رسمی فیلم Black Noise رونمایی کرد.

کمپانی Saban Films، بامداد امروز، از فیلم جدیدش رونمایی کرد. این کمپانی با انتشار تریلر فیلم Black Noise نشان داد که فیلم اکشن و جاسوسی مورد انتظارش تا پایان سال 2023 اکران خواهد شد.

تریلر رسمی فیلم Black Noise منتشر شد

Screen Rant چندی پیش، از اولین تریلر Black Noise ، به صورت انحصاری رونمایی کرد. در این تریلر، الکس پتیفر، در نقش یک مزدور به دام افتاده در یک جزیره مرموز نشان داده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

در این فیلم، الکس پتی فر، جکسون راسبون، حوا مائورو و نیکی اسپیریداکوس، در نقش‌های اصلی، هنرنمایی می‌کنند. Black Noise به عنوان یک نسخه (TBA) منتشر می‌شود.

خلاصه داستان Black Noise

تریلر رسمی فیلم Black Noise

الکس پتیفر و تیم مزدورش، با یک تهدید مخفی مرگبار مواجه می‌شوند. محوریت اصلی این فیلم علمی تخیلی، بر روی یک تیم نخبه از محافظان امنیتی می‌چرخد که برای نجات یک فرد معروف از یک ملک، در جزیره‌ای دورافتاده استخدام می‌شوند. تریلر این فیلم نشان می‌دهد که پتیفر و تیم نخبه‌اش، خود را در نبردی برای بقا در برابر نیرویی ماورایی می‌بینند که از طریق صدایی قدرتمند به آنها حمله می‌کند.

تاریخ اکران فیلم سینمایی Black Noise

تریلر رسمی فیلم Black Noise

این فیلم، اکران عمومی در سینماهای جهان ندارد. به این ترتیب، فیلم Black Noise به صورت دیجیتالی در تاریخ 3 نوامبر 2023 (12 آبان 1402) در دسترس خواهد بود.

تریلر Black Noise

پتیفر پس از اولین بازی خود با اقتباس سینمایی از رمان جاسوسی YA، از سال 2011 با سه فیلم متوسط ​​I Am Number Four، Beastly و In Time شروع به موفقیت بیشتر روی پرده سینما کرد. حالا او مجدداً خودش را با فیلم دیگری در همان ژانر به اثبات می‌رساند.

کلام آخر

تریلر رسمی فیلم Black Noise

به نظر می‌رسد پتیفر تلاش خود را در فیلم بلک نویز، ادامه خواهد داد. این فیلم، با آثاری همچون Bird Box و A Quiet Place مقایسه شده است و نشان می‌دهد که می‌تواند به موفقیت برسد. اگرچه در تریلر مشخص نیست که آیا این یک موجود فراطبیعی یا بیگانه است که صدای مرگبار را ایجاد می کند یا خیر؛ اما می‌توان عنصر داستان را با دو فیلم Bird Box و A Quiet Place مقایسه کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی فیلم Black Noise چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *