معرفی فیلم Killers of the Flower Moon ؛ داستان، بیوگرافی بازیگران و تاریخ اکران

Killers of the Flower Moon، عنوان فیلم جدید مارتین اسکورسیزی است که در ادامه این نوشتار، به معرفی فیلم Killers of the Flower Moon خواهیم پرداخت.

فیلم Killers of the Flower Moon، آخرین اثر مارتین اسکورسیزی است که با بازخورد فوق‌العاده مثبت منتقدان همراه بود. این فیلم توسط سیکلیا پروداکشنز، که متعلق به اسکورسیزی است، و اپین وی پروداکشنز، تولید شده و توسط پارامونت پیکچرز به نمایش درخواهد آمد. ژانر فیلم قاتلان ماه گل ، درام ، وسترن و حماسی است.

مدت زمان فیلم Killers of the Flower Moon ، حدود 3 ساعت و 26 دقیقه خواهد بود. اسکورسیزی و دی کاپریو در سال 2017 این فیلم را آغاز کردند. ابتدا انتظار می‌رفت که تولید آن در اوایل سال 2018 آغاز شود. پس از چند بار تاخیر در واکنش به علت همه‌گیری کووید-19، قرار بود تولید در فوریه 2021 آغاز شود و از طریق Apple TV+ برای تامین مالی تایید شده بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

علیرغم تولید دشوار Killers of the Flower Moon، این فیلم اولین بار در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن در 20 می 2023 با استقبال گسترده منتقدان روبرو شد.

خلاصه داستان Killers of the Flower Moon

فیلم Killers of the Flower Moon

خلاصه داستان Killers of the Flower Moon : روایت فیلم در دهه 1920 میلادی در اکلاهما رخ می‌دهد. با پیدایش نفت در زیر سرزمین‌های قبیله اوسیج، اعضای سرخپوست این قبیله یکی پس از دیگری به قتل می‌رسند و این قتل‌های مشکوک، منجر به شروع تحقیقات گسترده‌ای از FBI که به تازگی تاسیس شده است، می‌گردد.

این تحقیقات FBI منجر به کشف یکی از فجیع ترین جرایم تاریخ آمریکا می‌گردد. داستان فیلم سینمایی قاتلان ماه گل توسط اریک راث و مارتین اسکورسیزی براساس کتابی با همین نام نوشته شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های سینمایی 2024 [لیست مورد انتظارترین فیلم های سال 2024]

بازیگران فیلم قاتلان ماه گل

فیلم Killers of the Flower Moon

از هنرپیشه های فیلم Killers of the Flower Moon می‌توان به لیوناردو دی‌کاپریو، مارتین اسکورسیزی، لیلی گلداستون، جسی پلمونس، رابرت دنیرو، برندون فراسر، لوئیز کانکلمی، لری سلرز، رندی هوسر و لائوران سامرز اشاره کرد.

Leonardo DiCaprio

فیلم Killers of the Flower Moon

لئوناردو دی‌کاپریو، یک بازیگر مشهور و محبوب هالیوودی است. او در تاریخ 11 نوامبر 1974 در لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا به دنیا آمد. دی‌کاپریو در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد و در سن 10 سالگی با بازی در تلویزیون و فیلم‌های کوتاه کار خود را آغاز کرد.

Lily Gladstone

فیلم Killers of the Flower Moon

لیلی گلدستون، یک بازیگر آمریکایی است. او در تاریخ 9 ژوئیه 1986 در کالیفرنیا، آمریکا متولد شد. گلدستون بیشتر به خاطر نقش‌هایش در فیلم‌ها و سریال‌های مستقل و مستحکم شناخته می‌شود.

Robert De Niro

فیلم Killers of the Flower Moon

رابرت دنیرو، یکی از بزرگ‌ترین بازیگران و تهیه‌کنندگان فیلم اهل ایالات متحده آمریکا است. او در تاریخ 17 اوت 1943 در نیویورک سیتی به دنیا آمد. دنیرو به عنوان یکی از بازیگران برجسته تاریخ سینما به شمار می‌رود و از دهه 1970 با بازی در فیلم‌های مهم و موفق به شهرت جهانی دست یافت.

بررسی قاتلان ماه گل

فیلم Killers of the Flower Moon

برای خواندن نقد و بررسی قاتلان ماه گل بر روی لینک زیر کلیک کنید

نقد فیلم Killers of the Flower Moon

تریلر قسمت دوم فیلم لبخند

جمع بندی

براساس گزارش‌ها، فیلم “Killers of the Flower Moon” با بودجه‌ای بالغ بر 200 میلیون دلار تولید شده است. در ابتدا، استودیوی پارامونت قرار بود فیلم را به تنهایی توزیع کند؛ اما به دلیل نگرانی‌ها درباره بودجه، مارتین اسکورسیزی و استودیو تصمیم گرفتند به دنبال همکاری با یکی از پلتفرم‌های استریمینگ باشند. در نهایت، استودیوی آپل توافقی با آن‌ها بست و فیلم را خریداری کرد.

برای دانلود این فیلم از کانال تلگرامی فیگار، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود فیلم Killers of the Flower Moon

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *