تریلر رسمی انیمه Pluto منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

سرویس استریم نتفلیکس، چندی پیش با انتشار تریلر رسمی انیمه Pluto اعلام کرد که این شبکه با اقتباس از مانگای نائوکی اوروساوا، بک مجموعه جدید خواهد ساخت.

نائوکی اوراساوا، نویسنده تحسین شده انیمه Monster، یک مانگا با توجه به داستان Astro Boy را تحت عنوان Pluto در سال 2003 منتشر کرد. حالا شبکه نتفلیکس با انتشار تریلر رسمی انیمه Pluto اعلام کرد که اواخر سال 2023 میلادی، این انیمه را منتشر خواهد کرد.

تریلر رسمی انیمه Pluto منتشر شد

با توجه به اینکه وظیفه اقتباس از مانگای محبوب Pluto بر عهده نتفلیکس است، طرفداران مشتاق هستند و انتظار دارند تا داستانی جذاب از این مانگا را ببینند. با توجه به سابقه موفق اقتباس‌های نتفلیکس از مانگا‌های ژاپنی، انتظار می‌رود که نسخه تلویزیونی Pluto نیز وفادار به منبع اصلی خود باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های 2023

بهترین انیمه های سریالی تاریخ ژاپن

نتفلیکس، بامداد امروز (سه‌شنبه 11 مهر ماه)، با انتشار تریلر انیمه پلوتو ، نگاهی کلی به این انیمه داشت. نتفلیکس در این تریلر نشان داد که این انیمه با سبک هنری با کیفیتی ساخته شده است.

خلاصه داستان فیلم Evil Does Not Exist

پلوتو، بر اساس مانگایی به همین نام ساخته شده است. این مانگا، از داستان بزرگترین ربات روی زمین (The Greatest Robot on Earth) از سری مانگاهای آسترو بوی (Astro Boy) الهام گرفته شده است.

داستان انیمه در آینده‌ای دور، جایی که انسان‌ها و ربات‌های هوشمند پس از سال‌ها جنگ، به درک همزیستی مسالمت‌آمیز رسیده‌اند، رخ می‌دهد. هنگامی که یک ربات معروف به نام مونت بلانک (Montblanc) به قتل می‌رسد، جهان به هرج و مرج فرو می‌رود و تهدید جدیدی پدیدار می‌شود.

تریلر رسمی انیمه Pluto

تاریخ پخش سریال Pluto

سرویس استریم نتفلیکس، پس از پخش تریلر این انیمه، تاریخ پخش سریال Pluto را نیز اعلام کرد. انیمه پلوتو قرار است در تاریخ 26 اکتبر 2023 (4 آبان 1402)، توسط نتفلیکس منتشر شود. به نظر می‌رسد که فصل اول این انیمه، 8 قسمت داشته باشد.

تریلر رسمی انیمه Pluto

تریلر انیمه پلوتو

نتفلیکس هنوز خبر رسمی از فصل دوم این انیمه منتشر نکرده است؛ اما با توجه به اینکه این مانگا طرفداران زیادی دارد، انتظار می‌رود به زودی خبر تمدید فصل دوم را بشنویم. مانگای پلوتو، از سال 2003 تا 2009 منتشر شد و شامل 65 فصل است. به دلیل گستردگی داستان این مانگا، نمی‌توان تمامی 65 فصل را در یک فصل از انیمه نشان داد و به همین دلیل، این احتمال وجود دارد که اقتباس انیمیشنی پلوتو، توسط نتفلیکس چندین فصل داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

منبع: Movieweb


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *