تریلر رسمی فیلم Evil Does Not Exist منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

Evil Does Not Exist، یکی از مهم‌ترین فیلم‌های ژاپنی 2023 به کارگردانی ریوسکه هاماگوچی است. دقایقی پیش تریلر رسمی فیلم Evil Does Not Exist منتشر شد.

Evil Does Not Exist یا همان شیطان وجود ندارد، فیلمی ژاپنی به کارگردانی ریوسکه هاماگوچی است که به صورت صامت روایت می‌شود. تریلر فیلم سینمایی Evil Does Not Exist صبح امروز (سه‌شنبه 11 مهر ماه 1402) منتشر شد.

تریلر رسمی فیلم Evil Does Not Exist منتشر شد

آشنایی با اقلیم و آگاهی اکولوژیکی (بوم‌شناسی)، از مسائلی مهمی است که جهان امروزی کمتر با آن سروکار دارد. ریوسکه هاماگوچی، نویسنده و فیلمساز ژاپنی، این موضوع را در فیلم جدید خود، مورد بحث و بررسی قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

جدیدترین و بهترین فیلم های ژاپنی تمام دوران + [2023]

آخرین فیلم هاماگوچی، یک اثر در سبک صامت است که داستانی ساده و روان دارد. تریلر رسمی فیلم Evil Does Not Exist بیشتر بر روحیه و هدف فیلم تأکید می‌کند تا مفهوم داستان را به بیننده برساند. به گفته برخی از منتقدان، این فیلم ژاپنی می‌تواند یکی از برندگان اسکار 2024 باشد.

خلاصه داستان فیلم Evil Does Not Exist

آخرین اثر هاماگوچی، یک فیلم اکو درام در سبک صامت است که داستان یک فرد به اسم تاکومی و دخترش هانا را نشان می‌دهد. تاکومی و هانا، در روستای میزوبیکی، (روستایی در نزدیکی توکیو) زندگی می‌کنند. آن‌ها که با زیبایی‌های اطراف خانه‌شان آشنا هستند، به زودی متوجه برنامه‌های یک شرکت برای ساخت یک خلوتگاه زیبا در زمین اطراف می‌شوند.

تریلر رسمی فیلم Evil Does Not Exist

تاریخ اکران فیلم شیطان وجود ندارد

این فیلم، نخستین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز انتخاب شد و در آنجا جایزه بزرگ هیئت داوران و جایزه FIPRESCI را از فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم دریافت کرد. این فیلم، در اواخر ماه اکتبر 2023 (مهر 1402) در جشنواره بین المللی فیلم بوسان، به صورت خصوصی اکران خواهد شد. تاریخ اکران عمومی فیلم شیطان وجود ندارد، هنوز به صورت رسمی مشخص نشده است.

تریلر رسمی فیلم Evil Does Not Exist

تریلر فیلم شیطان وجود ندارد

هاماگوچی کارگردان فیلم شیطان وجود ندارد، پس از بردن جایزه اسکار برای فیلم ماشین‌ام را بران (Drive My Car)، در سال 2021، پروژه بعدی خود را با احتیاط بیشتری ساخت و داستانی ساده را پیش گرفت. از بازیگران فیلم شیطان وجود ندارد، می‌توان به هیتوشی اومیکا، ریو نیشیکاوا، ریوجی کوساکا و آیاکا شیبوتانی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *