تریلر رسمی فیلم Silent Night منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

چندی پیش، تریلر رسمی فیلم Silent Night منتشر شد. این فیلم، یک اثر اکشن با محوریت تعطیلات کریسمس است که در تعطیلات سال نو میلادی منتشر خواهد شد.

«Silent Night» یک فیلم اکشن و هیجان‌انگیز است. این فیلم توسط جان وو کارگردانی شده و نویسندگی آن بر عهده رابرت آرچر لین بوده است. چندی پیش، روزنامه ددلاین، تریلر فیلم Silent Night را منتشر کرد.

تریلر رسمی فیلم Silent Night منتشر شد

تریلر فیلم شب آرام شامل یک فضای کریسمسی، اکشن‌های هیجان‌انگیز و داستان انتقامی و حماسی است. این فیلم در سال 2021 معرفی و فیلمبرداری آن در آوریل 2022 (فروردین 1402) آغاز شد.


جان وو در کارنامه‌اش فیلم‌های اکشنی مانند «فردایی بهتر» (A Better Tomorrow)، و «قاتل» (The Killer) را دارد. «Silent Night» اولین فیلم آمریکایی جان وو پس از فیلم “«دستمزد» (Paycheck) است که در سال 2003 اکران شد.

خلاصه داستان فیلم Silent Night

یک فرد، پس از اینکه پسرش را از دست می‌دهد، سعی می‌کند تا از باند مافیایی که به طور تصادفی پسرش را به قتل رسانده، انتقام بگیرد. این فیلم اکشن، در دوره کریسمس رخ می‌دهد و نقشه انتقام گودلاک را نشان می‌دهد.

تریلر رسمی فیلم Silent Night

تاریخ اکران Silent Night

در سپتامبر 2023 (شهریور 1402)، اعلام شد که کمپانی لاینزگیت، حق پخش فیلم «شب آرام» را به دست آورده است. کمپانی لاینزگیت، تاریخ اکران Silent Night را در 1 دسامبر 2023 (10 آذر 1402) برنامه‌ریزی کرده است.

تریلر رسمی فیلم Silent Night

در اکتبر 2021 (مهر 1400)، فیلم «شب آرام» به عنوان یک فیلم اکشن بدون دیالوگ معرفی شد. در آوریل 2022  (فروردین 1402)، جوئل کینامن، کید کودی، هارولد تورس و کاتالینا ساندینو مورنو به بازیگران اصلی فیلم اضافه شدند و مراحل تولید فیلم در همان ماه آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: Dexerto


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *