تریلر رسمی فیلم Your Lucky Day منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

Your Lucky Day آخرین فیلم آنگوس کلود است که پیش از مرگ‌اش ساخته است. اخیرا نیز استودیوی «Well Go USA Entertainment» از تریلر رسمی فیلم Your Lucky Day رونمایی کرده است.

فیلم «Your Lucky Day» یکی از هنرنمایی‌های پایانی «Angus Cloud»، بازیگر فقید هالیوودی است که چند ماه پیش به دلیل اوردوز جان خود را از دست داد. فیلمبرداری این فیلم، در دسامبر 2021 (آذر 1400) آغاز شد و در همان سال نیز به اتمام رسید. تریلر فیلم روز شانس تو آخرین نگاه به بازیگری «Angus Cloud» را عرضه می‌دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم ها و سریال های آنگوس کلاد

تریلر رسمی فیلم Your Lucky Day منتشر شد

«Your Lucky Day» یک فیلم اکشن و هیجان‌انگیز به نویسندگی و کارگردانی دنیل براون است. در این فیلم، بازیگرانی همچون آنگوس کلود، الیوت نایت، جسیکا گارزا، استرلینگ بومون، موسا حسین کرایش، جیسون وایلز، سباستین سوزی، اسپنسر گرت و جیسون اومارا نقش آفرینی می‌کنند.

این فیلم، برای اولین بار در جشنواره «Fantastic Fest» به نمایش درآمد و منتقدین با نمرات بالایی از آن استقبال کردند. پس از استقبالی که منتقدین از این فیلم داشتند، استودیوی «Well Go USA Entertainment»، تریلر رسمی فیلم Your Lucky Day را به همراه تاریخ اکران عمومی اعلام کرد.

خلاصه داستان فیلم Your Lucky Day

در شب کریسمس، در یک فروشگاه کوچک، در یکی از محله‌های فقیرنشین نیویورک، یک قرعه‌کشی رخ می‌دهد. در آن قرعه‌کشی، یک فرد برنده 156 میلیون دلار می‌شود. بازیگر آنگوس کلود که شاهد این قرعه‌کشی است، دست به گروگان‌گیری می‌زند تا بتواند آن پول را به دست بیاورد.

تاریخ اکران Your Lucky Day

فیلم «Your Lucky Day»، در تاریخ 23 سپتامبر 2023 (1 مهر 1402) در جشنواره «Fantastic Fest» به نمایش درآمد و قرار است در تاریخ 10 نوامبر 2023 (19 آبان 1402) در سینماها اکران شود و در تاریخ 14 نوامبر 2023 (23 آبان 1402) به صورت ویدئویی در دسترس قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *