انیمه Castlevania: Nocturne برای فصل دوم تمدید شد

پس از اینکه نتفلیکس با انتشار انیمه «Castlevania: Nocturne» بازخورد خوبی کسب کرد، اعلام شد که فصل دوم انیمه Castlevania Nocturne نیز ساخته می‌شود.

پیش از اینکه فصل اول سریال «Castlevania: Nocturne» منتشر شود، انتظار می‌رفت که نتفلیکس برای این انیمه چند فصل تدارک دیده باشد و تمدید انیمه Castlevania Nocturne این اتفاق را تأیید کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های 2023

ساخت فصل دوم انیمه Castlevania Nocturne تایید شد

کلایو بردلی پس از انتشار این انیمه، در مصاحبه‌ای که با «ورایتی» (Variety) داشت اعلام کرد:

از همه طرفداران قدیمی و جدید «کسلوانیا»، به خاطر حمایت شگفت‌انگیزشان سپاسگزاریم. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که می‌توانیم فصل دوم انیمه «Castlevania: Nocturne» را برای شما بسازیم.

پس از این مصاحبه، نتفلیکس با انتشار یک ویدئو، ساخته شدن فصل 2 انیمه کسلوانیا منظره شب را تأیید کرد.

این سریال بر اساس سری بازی‌های محبوب ویدئویی «Castlevania» از شرکت «کونامی» (Konami) ساخته شده است. انیمه «Castlevania Nocturne» به عنوان دنباله‌ای بر سریال «Castlevania» منتشر می‌شود و 300 سال پس از رویدادهای سریال اصلی را به نمایش می‌گذارد.

با توجه به اعلام نتفلیکس، سریال «Castlevania Nocturne» در پنج روز اول انتشار خود موفق شد در لیست 10 سریال پربازدید بریتانیا قرار بگیرد. در وب‌سایت Rotten Tomatoes، فصل اول انیمه «کسلوانیا منظره شب» بر اساس 13 نقد، امتیاز 100% را کسب کرد. همچنین سایت متاکریتیک که بر اساس میانگین وزنی نمره می‌دهد، نمره 76 را به این انیمه اختصاص داده است.

خلاصه داستان انیمه Castlevania: Nocturne

ریشتر بلمونت، یکی از اعضای خاندان شکارچیان خون‌آشامی بلمونت، مجبور می‌شود برای جلوگیری از وقوع آخرالزمان در طول انقلاب فرانسه، با یک گروه از شکارچیان و جادوگران، همکاری کند. فصل دوم انیمه Castlevania Nocturne ادامه ماجراجویی‌های بلمونت را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *