تاریخ انتشار فصل ششم و پایانی سریال The Crown مشخص شد

سرویس استریم نتفلیکس چندی پیش، در تاریخ (17 مهر ماه)، با انتشار یک کلیپ رسمی، از تاریخ انتشار فصل 6 سریال The Crown رونمایی کرد.

نتفلیکس، در ویدئویی که از فصل ششم سریال The Crown منتشر کرد، نشان داد که این سریال در دو بخش منتشر خواهد شد و این فصل، آخرین فصل این سریال است. این سریال نخستین بار در سال 2016 پخش شد و حالا در سال 2023 به اتمام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های تاریخی و حماسی + [2023 و تمام دوران]

تاریخ انتشار فصل 6 سریال The Crown

بخش اول فصل ششم این سریال، شامل چهار قسمت است که در تاریخ 16 نوامبر 2023 (25 آبان 1402) منتشر خواهد شد. همچنین بخش دوم سریال که شامل 6 قسمت است که در تاریخ 14 دسامبر 2023 (23 آذر 1402)، پیش از تعطیلات کریسمس و سال نو منتشر می‌شود.

سریال «تاج» که توسط پیتر مورگان ساخته و نوشته شده است، برای اولین بار در سال 2016 در پلتفرم نتفلیکس پخش شد. این سریال، داستان زندگی ملکه الیزابت را روایت می‌کند. ستارگانی همچون کلر فوی، ونسا کربی، اما کورین، جاش اوکانر در این سریال حضور دارند.

در فصل ششم سریال، نقش‌های شاهزاده ویلیام، پرنس هری و کیت میدلتون را به ترتیب اد مک وی، لوتر فورد و مگ بلامی ایفا خواهند کرد. در کنار بازیگران جدید، دومینیک وست، جاناتان پرایس و لزلی منویل نقش‌های مربوطه خود را از فصل 5 بازی خواهند کرد.

داستان فصل 6 سریال تاج

فصل پایانی سریال «تاج»، بین سال‌های 1997 تا 2005 رخ می‌دهد و برخی از لحظات مهم در تاریخ سلطنت انگلستان، از جمله مرگ پرنسس دایانا در سال 1997، جشن طلایی الیزابت دوم و مرگ پرنسس مارگارت در سال 2002 را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: TheWarp


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *