نقشه جدید Call of Duty Warzone با نام Urzikstan معرفی شد

آکتیویژن در بخشی از رویداد بزرگ Call of Duty Next، نقشه جدید Call of Duty Warzone را به طور رسمی معرفی کرد و به نمایش گذاشت.

آماده استقرار در نقشه اورزیکستان بازی کالاف دیوتی وارزون شوید. چندی پیش نقشه جدید کالاف دیوتی وارزون که در Call of Duty: Next و یک منطقه اصلی در روایت Call of Duty: Modern Warfare معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

عرضه بازی Call of Duty: Warzone Mobile به تعویق افتاد

نقشه جدید Call of Duty Warzone

نقشه Urzikstan بازی کالاف دیوتی وارزون یک میدان جنگ بسیار جذاب بوده که آکتیویژن آن را کوچکتر اما جمعیتی چگال‌تر نسبت به المزرا و کالدرا ساخته است. نقشه شامل 11 منطقه خاص بوده و دارای مناطق شهری متمایزی است که رودخانه‌ای از وسط آن عبور می‌کند. همچنین در این نقشه قطاری وجود دارد که برای اولین بار در تاریخ Warzone قابل کنترل است. علاوه بر این، قرار است ویژگی جدیدی به نام تیربان افقی نیز وجود داشته باشد که به بازیکنان در فرار از حریفان و حرکت سریع‌تر در نقشه کمک می‌کند.

در ادامه می‌توانید نقشه جدید کال آف دیوتی وارزون را ببینید:

نقشه جدید Call of Duty Warzone
نقشه جدید Call of Duty Warzone

نقشه Urzikstan را می‌توان در حالت‌های Battle Royale و Plunder بازی کرد که قرار است به نقشه‌های Vondel و Ashika Island بپیوندد. همچنین قرار است نسخه جدیدی از Warzone Ranked در سال 2024 عرضه شود که بسیار جذاب خواهند بود.

رویداد های جذاب Call of Duty Next برای Modern Warfare III

نقشه جدید Call of Duty Warzone

در حین رویداد Call of Duty Next، آکتیویژن اعلام کرد که در Modern Warfare III بیش از ۳۰ اسلحهٔ جدید معرفی خواهند کرد و آمار دقیق‌تری از ویژگی‌های اسلحه را در Gunsmith ارائه خواهند داد. این شرکت همچنین محتواهای دیگر انحصاری برای نسخهٔ Modern Warfare 3 برای PlayStation را نیز اعلام کرد.

Modern Warfare III در تاریخ ۱۰ نوامبر راه‌اندازی خواهد شد. نسخهٔ بتای چندنفرهٔ Modern Warfare 3 در تاریخ ۶ اکتبر آغاز می‌شود که ابتدا بر روی پلی‌استیشن و پس از آن بر روی ایکس‌باکس و کامپیوترهای شخصی قابل دسترسی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *