تریلر رسمی فیلم Kane منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

استودیوی «Saban Film»، چندی پیش از تریلر رسمی فیلم Kane رونمایی کرد. این فیلم، یک اثر اکشن روانشناختی، به کارگردانی بلر مور است.

استودیوی فیلمسازی «Saban Film» که تاکنون فیلم‌های اکشن زیادی ساخته است، با انتشار یک تریلر جدید، از جدیدترین اثر خودش در سال 2023 رونمایی کرد. این فیلم اکشن، Kane نام دارد و اولین کارگردانی فیلم بلند بلر مور (Blair Moore) است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اکشن جهان در تمام دوران

تریلر رسمی فیلم Kane منتشر شد

تریلر کین نشان می‌دهد که «Saban Film» بار دیگر یک فیلم اکشن مهیج را منتشر خواهد کرد. «بلر مور» ابتدا کار خودش را با فیلم‌های کوتاه و سرگرم‌کننده آغاز کرد و حالا اولین فیلم بلند خود را برای «Saban Film» ساخته است.

فیلم «کین» با هنرنمایی جرمی لیندسی، جیک رایان و کلیتون واتسون، تولید شده است. وبسایت «ScreenRant» در روز 17 مهر 1402، تریلر Kane را منتشر کرد. «ScreenRant» با انتشار تریلر این فیلم، نگاهی به معرفی اولیه بازیگران، شخصیت‌ها و داستان فیلم می‌اندازد.

تاریخ اکران کین

«Kane» در تاریخ 10 نوامبر 2023 در سینماهای منتخب اکران خواهد شد و پس از آن در تاریخی نامعلوم، به صورت دیجیتال به انتشار خواهد رسید.

داستان فیلم سینمایی Kane

داستان این فیلم، درباره یک فرد به اسم بنی است که برای رئیس یک باند مافیایی خطرناک به اسم آبه کار می‌کند. آبه شخصیتی چندگانه دارد و در جنگ با یک باند دیگر با رهبری فردی قوی به اسم فرانکی است. یکی از خطرناک‌ترین شخصیت‌های آبه، کین نام دارد. او در تلاش است تا با شخصیت کین که درون روح خودش پرورانده است، تبدیل به یک قاتل وحشی شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: Screenrant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *