همنواز

تاریخ پخش سریال Masters of the Air اعلام شد [+تصاویر]

استودیوی Apple+ که تاکنون فیلم‌ها و سریال‌های زیادی منتشر کرده است، بلاخره چندی پیش از تاریخ پخش سریال Masters of the Air رونمایی کرد.

استودیوی «اپل» اعلام کرد که تاریخ انتشار حاکمان آسمان با پخش همزمان دو قسمت اول از تاریخ 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402) در این شبکه آغاز خواهد شد. سریال «Masters of the Air» شامل 9 قسمت است و قسمت پایانی این سریال در تاریخ 15 مارس 2024 (25 اسفند 1402) از همین شبکه پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2023

تاریخ پخش سریال Masters of the Air اعلام شد

این مجموعه بر اساس کتاب «دونالد ال میلر» ساخته شده است و داستان واقعی یک گروه بمب‌افکن آمریکایی در جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند. گوتزمن، تهیه‌کننده اجرایی «Masters of the Air» در رابطه با داستان این سریال گفت:

«Masters of the Air»، یک ادای احترام بزرگ به مردان شجاع نیروی هوایی هشتم است که با شجاعت و اتحاد خود، به شکست آلمان نازی در جنگ جهانی دوم کمک کردند.

تاریخ پخش سریال Masters of the Air

«Masters of the Air»، ادامه سریال‌های «Band of Brothers» و «The Pacific» است و تام هنکس و استیون اسپیلبرگ، به همراه گوتزمن تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند. گوتزمن در ادامه حرف‌هایش در رابطه با همکاری تام هنکس و استیون اسپیلبرگ گفت:

تام و استیون همیشه می‌خواستند آنچه که «دونالد ال میلر» نوشته است را به صورت یک فیلم سینمایی یا سریال تجسم کنند. ما خوشحالیم که Apple TV+ این فرصت را به ما داد تا تلاش کنیم این داستان مهم به درستی بیان شود.

از بازیگران این سریال، می‌توان به آستین باتلر، کلوم ترنر، بری کیوگن، آنتونی بویل، نیت مان، راف لا، شوتی گتوا، جیمز ماری، تامی جسوپ، کای آلکساندر، فردی کارتر، نیکولای کینسکی، آدام لانگ، جردن کولسن، فیون اوشی، لاری دیویدسون، فرانسیس لاوهال، ادوارد اشلی، کیرون مور، دیمیتری لئونیداس، لوئیس هافمن، سم هزلدین و جان هاپکینز اشاره کرد.

سریال «حاکمان آسمان» داستان مردان گروه بمباران 100، معروف به «صد خونین» را روایت می‌کند. آن‌ها ماموریت بسیار خطرناکی را بر فراز نیروهای آلمان نازی انجام می‌دهند و در شرایط سخت می‌جنگند.

بیشتر بخوانید:

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *