تریلر رسمی فیلم Pain Hustlers منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

چندی پیش، نتفلیکس از تریلر رسمی فیلم Pain Hustlers رونمایی کرد. در این فیلم، کریس ایوانز و امیلی بلانت نقش آفرینی می‌کنند.

نتفلیکس برای اولین بار نگاهی به کریس ایوانز و امیلی بلانت در فیلم «Pain Hustlers» به ​​کارگردانی دیوید ییتس کرد. در این فیلم اندی گارسیا، کاترین اوهارا، جی دوپلاس، برایان دارسی جیمز و کلوئه کلمن نیز ایفای نقش کرده‌اند. یتس فاش کرد که بلانت مجذوب شخصیت او و رویکرد غیر متعارف داستان شده است. این بازیگر که به عنوان یکی از تهیه کنندگان اجرایی نیز فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های نتفلیکس 2023

تریلر رسمی فیلم Pain Hustlers

کارگردان فیلم، دیوید یتس، در مصاحبه‌ای با اینترتینمنت ویکلی که تریلر رسمی فیلم Pain Hustlers را منتشر کرد، درباره شرکت در صنعت داروسازی برای Pain Hustlers صحبت کرد. یتس گفت که به ریشه‌های خود قبل از کارش بر روی فیلم‌های هری پاتر باز می‌گردد . او توضیح داد و گفت:

زیبایی Pain Hustlers برای من این بود که به آن ریشه‌ها برگردم، به جایی که هیجان‌انگیزترین چیز در یک صحنه، لحظه‌ای معتبر بین دو بازیگر است تا یک جلوه ویژه بزرگ. این یک بازگشت خوش‌آمد به انجام کارهایی بود که قبلاً برای ورود به دنیای هری پاتر انجام داده بودم.

ییتس به عنوان کارگردان چهار فیلم آخر مجموعه هری پاتر و سه فیلم جانوران شگفت انگیز شهرت گسترده‌ای به دست آورد. یتس همچنین فاش کرد که فیلم آینده نتفلیکس بر فروشندگان پشت صنعت داروسازی و اخلاق تجارت تمرکز دارد. این فیلم با الهام از کتاب ایوان هیوز به نام Pain Hustlers: Crime and Punishment at a Opioid Startup ساخته شده است.

کارگردان اضافه کرد که بلانت از چالش بازی لیزا که جاه طلب است و مایل به انجام معاملات مبهم برای سود است، لذت می‌برد. بازیگر فیلم Quiet Place قصد دارد به بینندگان شخصیتی بدهد که خطاپذیر، مقصر و مسئول اعمالش باشد.

خلاصه داستان Pain Hustlers

لیزا دریک، دانش‌آموزی است که از دبیرستان استعفا می‌دهد و در یک مرکز تجاری در فلوریدا مشغول به کار می‌شود و به طور اتفاقی در یک شرکت داروسازی استارت آپ شکست خورده، شغلی پیدا می‌کند. او به زودی خود را در مرکز یک توطئه جنایتی پیچیده با عواقب مرگبار می‌بیند.

تاریخ اکران فیلم سوداگران درد

نخستین نمایش این فیلم در فستیوال جهانی فیلم تورنتو که از تاریخ 7 تا 17 سپتامبر (16 تا 26 شهریور) رقم خورد. همچنین این فیلم قرار است در تاریخ 20 اکتبر 2023 (28 مهر 1402) در سینماهای منتخب ایالات متحده اکران شود. پس از اکران، نسخه با کیفیت فیلم Pain Hustlers، در تاریخ 27 اکتبر 2023 (5 آبان 1402) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *