تریلر رسمی سریال The Curse منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

شبکه «Showtime» از تریلر رسمی سریال The Curse با هنرنمایی «ناتان فیلدر» و «اما استون» رونمایی کرد. این سریال ژانر کمدی دارد و در سال 2023 پخش خواهد شد.

«The Curse»، یک سریال کمدی آمریکایی است که توسط «ناتان فیلدر» و «بنی سافدی» ساخته و نوشته شده است. در این سریال، «ناتان فیلدر»، «بنی سافدی» و «اما استون» نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند. شبکه «Showtime» با انتشار تریلر نفرین ، از تاریخ انتشار رسمی این سریال نیز رونمایی کرد.

بیشنر بخوانید: بهترین سریال های 2023

تریلر رسمی سریال The Curse منتشر شد

سریال «نفرین» محصول مشترک «Showtime» و «A24» است. تولید «The Curse»، در فوریه 2020 (بهمن/اسفند 1399) توسط «Showtime» مشخص شد. فیلمبرداری سریال نیز از ژوئن 2022 (خرداد 1401) تا اکتبر 2022 (مهر 1402) در نیومکزیکو و اسپانیا انجام شد.

در کنار «ناتان فیلدر»، «بنی سافدی» و «اما استون»، بازیگرانی همچون «کنستانس شلمن»، «برخد عبدی»، «هانس کریستوفر»، «کوبین برنسن»، «الکس پونکیو»، «جری جی. آنجلو» و «بنی تیلور» هنرنمایی می‌کنند.

خلاصه داستان The Curse

این سریال به بررسی این مسئله‌ می‌پردازد که چگونه یک نفرین می‌تواند روابط زناشویی که به تازگی بنا شده است را بهم بریزد. در این سریال، «فیلدر» و «استون»، در نقش زوجی تازه ازدواج کرده به نام‌های «آشر» و «ویتنی» به تصویر کشیده می‌شوند. آن‌ها مجریان یک برنامه تلویزیونی خانه‌داری هستند و در عین حال سعی دارند تا برای بچه‌دار شدن و تشکیل خانواده تلاش کنند؛ اما پس از آنکه زندگی و حرفه‌ی آن‌ها تحت تأثیر یک نفرین قرار می‌گیرد، زندگی خود را در معرض خطر می‌بینند.

تاریخ انتشار The Curse

شبکه «Showtime» پس از انتشار تریلر سریال The Curse ، تاریخ انتشار این سریال را نیز اعلام کرد. سریال The Curse، در تاریخ 10 نوامبر 2023 (19 آبان 1402) به صورت بین المللی از «Paramount+» پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *