تریلر رسمی Blue Eye Samurai منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

سرویس استریم نتفلیکس، روز گذشته از تریلر رسمی Blue Eye Samurai ، جدیدترین انیمه آمریکایی شمشیری رزمی خود به صورت رسمی رونمایی کرد.

سرویس استریم نتفلیکس بلاخره با انتشار تریلر انیمه سامورایی چشم آبی از این انیمه جدید خود رونمایی کرد. انیمه Blue Eye Samurai، تحت سرپرستی «مایکل گرین» و «امبر نویزومی» ساخته شده است.

بیشنر بخوانید: بهترین انیمه های سریالی تاریخ + 2023 [تاریخ اکران، تریلر و نتفلیکس]

تریلر رسمی Blue Eye Samurai منتشر شد

اولین تریلر انیمه جدید «مایکل گرین» و «آمبر نویزومی»، نوید یک انیمه اکشن، حماسی و خونین را به طرفداران این ژانر می‌دهد. تریلر رسمی این انیمه، سکانس‌های اکشن و تقریباً بی‌رحمانه‌ای را به نمایش می‌گذارد.

«نویزومی» و «گرین»، نویسندگان فیلم‌هایی مانند «Logan» و «Blade Runner 2049»، وظیفه نویسندگی این انیمه را بر عهده داشتند. در این انیمه، «مایا ارسکین»، «دارن برنت»، «ماسی اوکا»، «برندا سانگ»، «رندال پارک» و «کری هیروئوکی» هنرنمایی می‌کنند.

 

خلاصه داستان سامورایی چشم آبی

داستانی انیمه سامورایی چشم آبی، در قرن هفدهم میلادی رخ می‌دهد. این انیمه، داستان یک سامورایی نیمه ژاپنی و نیمه سفید‌پوست به نام میزو را روایت می‌کند که در پی انتقام از مردان سفیدپوستی است که مادرش را به قتل رساندند. میزو با مشکلات درونی مختلفی مانند وراثت و جنسیت خود مبارزه می‌کند و باید به دنبال قاتل مادر خود بگردد.

تاریخ انتشار سامورایی چشم آبی

سرویس استریم نتفلیکس، قرار است انیمه «Blue Eye Samurai» را در 3 نوامبر 2023 (12 آبان 1402) منتشر کند. هنوز تعداد قسمت‌های این سریال به صورت رسمی مشخص نشده؛ اما طبق زمانبندی انیمه‌های نتفلیکس، انتظار می‌رود فصل اول انیمه «Blue Eye Samurai»، چیزی بین 10 یا 8 قسمت داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

منبع: The Hollywood Reporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *