همنواز

زیرنویس شبکه سه برای جذب نیروی جنگ با اسرائیل [+عکس]

شب گذشته تصویری عجیب از زیرنویس شبکه سه برای جذب نیروی جنگ با اسرائیل در فضای مجازی منتشر شد که حواشی زیادی را به همراه داشت.

شب گذشته، در شبکه 3 سیما، یک زیرنویس عجیب به همراه یک شمارنده آنلاین پخش شد که از مخاطبان خود درخواست می‌کرد تا آمادگی خود را برای مبارزه با اسرائیل اعلام کنند. این زیرنویس عجیب، بازتاب فراوانی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: حضور کوئنتین تارانتینو در یک پایگاه نظامی اسرائیل

زیرنویس شبکه سه برای جذب نیروی جنگ با اسرائیل

زیرنویس شبکه 3 برای اعلام آمادگی نبرد با اسرائیل واکنش‌های زیادی در پی داشته است. در یک برنامه در صدا و سیما، زیرنویسی پخش شد که اشاره می‌کرد کسانی که عاشق مبارزه با اسرائیل هستند، با یک هشتگ، در این پویش شرکت کنند. در این زیرنویس نوشته شده بود:

عاشق مبارزه با اسرائیل. شما می‌توانید جهت شرکت در پویش #حریفت_منم نام خود را به شماره 3000212 ارسال کنید.

زیرنویس شبکه سه برای جذب نیروی جنگ با اسرائیل

ماجرای درگیری فلسطین و اسرائیل

در تاریخ 7 اکتبر 2023 (15 مهر 1402)، گروه شبه‌نظامی فلسطینی حماس، حملات گسترده‌ای علیه اسرائیل از ناحیه نوار غزه آغاز کرد. این نیروها از دیوار مرزی غزه و اسرائیل عبور کردند و از طریق گذرگاه‌های مرزی وارد شهرها و تأسیسات نظامی و خاک اسرائیل شدند.

گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی گروه حماس، این عملیات نظامی را با نام «طوفان الاقصی» نام‌گذاری کرده‌اند. این درگیری، اولین جنگ مستقیم در داخل مرزهای اسرائیل از زمان جنگ آن‌ها با اعراب در سال 1948 است. پس از آن، دولت اسرائیل تصمیم گرفت تا جنگی را با فلسطین آغاز کند و تاکنون کشته‌های زیادی از هر دو سمت بر جای گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *