صحبت های علیرضا جهانبخش درباره اسرائیل [+جزئیات]

به تازگی، در مصاحبه‌ای از علیرضا جهانبخش که به روز گذشته پیش شد، صحبت های علیرضا جهانبخش درباره اسرائیل را به همراه داشت که جالب توجه بود.

روز گذشته، علیرضا جهانبخش درباره اتفاقت اخیر خود، اظهاراتی را داشت که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. برخی از خبرگزاری‌ها، واکنش علیرضا جهانبخش به بازیکن اسرائیلی را تحت عنوان اظهارات ضد اسرائیلی علیرضا جهانبخش به انتشار رساندند.

واکنش جهانبخش به تصویرش در کنار بازیکن اسرائیلی پس از قهرمانی این تیم، بازی با رم و کری‌های مورینیو و هم‌گروهی ایران با امارات، فلسطین و هنگ‌کنگ در جام‌ملت‌های آسیا اتفاق افتاد.

صحبت های علیرضا جهانبخش درباره اسرائیل

صحبت های علیرضا جهانبخش درباره اسرائیل
واکنش علیرضا جهانبخش به بازیکن اسرائیلی

بازیکن ایرانی تیم فاینورد در واکنش به برخی از حاشیه‌سازی‌های ایجاد شده پس از قهرمانی این تیم در لیگ هلند اظهار کرد:

در این چند سال در عمل ثابت کردم که نظرم درباره خطوط قرمز کشورم چیست و چقدر برای آن‌ها احترام قائلم. ۲ بار با خواسته قلبی خودم و با وجود تعارض در قراردادم مقابل تیم‌های رژیم صهیونیستی بازی نکردم، چون معتقدم انسانیت و دفاع از مظلوم ارزش بسیار بیشتری دارد.

این قهرمانی، ولی برای علیرضا جهانبخش تا حدودی حاشیه‌ساز شده است چرا که انتشار تصاویری از او در کنار یک بازیکن اسرائیلی حرف و حدیث‌هایی به وجود آورده است. البته که جهانبخش می‌گوید موضعش نسبت به این اتفاقات روشن است.

اظهارات ضد اسرائیلی علیرضا جهانبخش

در ادامه می‌توانید تصویر جهانبخش در کنار بازیکن اسرائیلی را ببینید:

صحبت های علیرضا جهانبخش درباره اسرائیل
واکنش جهانبخش به تصویرش در کنار بازیکن اسرائیلی

همچنین او در ادامه درباره تیم فاینورد گفت:

یکی از دلایلم برای انتخاب فاینورد قهرمانی با این تیم بود. فاینورد باشگاهی خوب، با هوادارانی بزرگ است و سرمربی تیم هم سرمربی آلکمار بود که قبلا با او کار کرده بودم. وقتی فاینورد را انتخاب کردم آرزویم این بود که با این تیم به قهرمانی در لیگ برسیم.

پارسال تیم خیلی خوبی داشتیم و در کنفرانس لیگ به فینال رسیدیم ولی امسال قهرمانی در لیگ هدف اصلی بود و خوشبختانه در فصلی بسیار خوب که تاکنون تنها یک باخت داشته‌ایم به این هدف رسیدیم و خوشحالم عضو باشگاه خیلی خوب فاینورد هستم و توانستم با این تیم به مقام قهرمانی برسم.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *