حضور کوئنتین تارانتینو در یک پایگاه نظامی اسرائیل ! [+عکس]

امروز عکسی جنجالی منتشر شد که حضور تارانتینو در یک پایگاه نظامی اسرائیل را نشان می‌دهد. این خبر، بازتاب فراوانی کسب کرد.

از آنجایی که همسر «کوئینتن تارانتینو» یک زن اسرائیلی است، باعث تعجب بود که چرا تارانتینو تاکنون حمایتی از اسرائیل نکرده است. در همین خصوص روز گذشته، تصویری از این کارگردان معروف هالیوودی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد او به یک پایگاه نظامی در اسرائیل رفته است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های تارانتینو

حضور کوئنتین تارانتینو در یک پایگاه نظامی اسرائیل

«کوئنتین تارانتینو»، کارگردان فیلم‌هایی مانند «Pulp Fiction»، «Kill Bill» و «Django Unchained»، به همراه همسرش در اسرائیل اقامت داشته‌اند و حالا پس از حملات تروریستی حماس به این کشور، او به همراه همسرش به یک پایگاه نظامی در ارتش رفته‌اند تا به نوعی از اسرائیل در جنگش با حماس حمایت کرده باشند.

تارانتینو در یک پایگاه نظامی اسرائیل

پس از حملات تروریستی اخیر حماس به اسرائیل که در آن بیش از 1300 اسرائیلی کشته شدند، حضور تارانتینو در اسرائیل اتفاق عجیبی نبود. در روزهای اخیر، شمار چشمگیری از چهره‌های برجسته صنعت سینما مخالفت خود را با تداوم جنگ و درگیری در اسرائیل بیان کرده‌اند.

علاوه بر پست‌های فردی در رسانه‌های اجتماعی، یک بیانیه در روز پنجشنبه منتشر شد که توسط 700 هنرمند و اینفلوئنسر امضا شده بود. هنرمندانی مانند «کریس پاین»، «مام بیالیک»، «لیو شرایبر»، «گل گدوت»، «جری ساینفلد»، «مایکل داگلاس»، «امی شومر»، «جیمی لی کورتیس»، «رایان مورفی» از مردم اسرائیل حمایت کردند.

درباره ازدواج و همسر تارانتینو

«دانیلا پیک»، یک خواننده اسرائیلی معروف است که در تاریخ 21 نوامبر 1983 (30 آبان 1362) به دنیا آمد. او در تاریخ 28 نوامبر 2018 (7 آذر 1397) با کوئنتین تارانتینو ازدواج کرد. «دانیلا پیک» از سال 2017 با او رابطه داشته و یک سال بعد، با او ازدواج کرد. این زوج در تاریخ 22 فوریه 2020 (3 اسفند 1398)، نخستین فرزند خود را به‌دنیا آوردند و سپس در تاریخ 2 ژوئیه 2022 (12 خرداد 1401)، صاحب یک فرزند دیگر شدند.

بیشتر بخوانید:

منبع: Ynetnews


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *