شوخی جنجالی با دعوای جانی دپ و امبر هرد در سریال Gen V [+ویدیو]

شوخی جنجالی با دعوای جانی دپ و امبر هرد در سریال Gen V نقل این روزهای هالیوود است. پس از پیروزی جانی دپ در دادگاهی که در آن متهم به خشونت خانگی شده بود، به نظر می‌رسد همکارانش بیخیال نشده‌اند و آن را دستمایه شوخی کرده‌اند.

سال گذشته امبرهرد در در واشنگتن پست مقاله‌ای را منتشر کرد که در آن از خشونت خانگی صحبت کرده بود. هرچند که در این مقاله نامی از جانی دپ نبود، اما انگشت اتهام به سمت شریک زندگی آن زمانش یعنی جانی دپ گرفته شد. این اتفاق باعث شد تا هالیوود جانی را تحریم کند و بسیاری از پروژه‌های او معلق ماند.

نهایتا کار به دادگاه و شکایت کشید و امبر هرد که دست خوبی برای بازی نداشت در آن دادگاه محکوم به پرداخت 10.35 میلیون دلار به جانی دپ شد. جانی که برنده آن دادگاه بود به امبر سخت نگرفت و تنها با دریافت 1 میلیون دلار به این قائله پایان داد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ایرانی تاریخ + [معرفی جدیدترین و پرفروش ترین فیلم های ایرانی]

شوخی جنجالی با دعوای جانی دپ و امبر هرد در سریال Gen V

حالا که از آن ماجرای جنجالی که اتفاقا دادگاهش پخش مستقیم می‌شد و حواشی بسیاری را به دنبال داشت گذشتیم، به نظر می‌رسد همکاران هالیوودی جانی و امبر این موضوع را دستمایه‌ی خنده کرده‌ و با برخی از صحنه‌های آن دادگاه شوخی می‌کنند.

شوخی جنجالی با دعوای جانی دپ و امبر هرد در سریال Gen V در اپیزود سوم رخ داد. شخصیت “تک نایت” که نقش آن را “درک ویلسون” بازی کرده، یک بازیگر است که به دنبال کسی می‌گردد تا خودکشی لوک یا “پسر طلایی” را به گردن او بیاندازد. او با رئیس دانشگاه گادولکین به نام “ایندیرا شتی” با بازی “شلی کان” در این باره گفتگو می‌کند.

در این سکانس به نظر می‌رسد تک نایت قصد دارد با گمراهی و ایجاد ابهام حقیقت را مخفی نگه دارد. اینجاست که شتی از او سوال می‌کند: «می‌خواهی یک دانشجوی بی‌گناه را به خاطر تشنج لوک مقصر کنی؟» نایت خنده‌کنان می‌گوید:«می‌خواهم یک نفر را چنان جانی دپ کنم که به یک سوراخ بخزد و در آنجا بمیرد.»

همین جمله جنجال زیادی بین کاربران به‌پا کرده که قصد این شخصیت چه بوده و می‌خواهد از دپ حمایت کند یا او را دست بیاندازد. یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس در‌این باره نوشت: «همگی آرام باشید. تعمدا ابهام ایجاد کرده‌اند تا این بحث‌ها شکل بگیرد و سریال جلب توجه کند.»

این سریال که در رده سنی بالای 17 سال تولید شده، داستان زندگی ابرقهرمانانی را به نمایش می‌گذارد که قصد دارند محدودیت‌های جسمانی و روانی‌شان را آزمایش کنند. در سریال GEN V بازیگرانی همچون جز سینکلر، لیزی برادوی، شین پل مک‌گی، ایمی کاررو، رینا هاردستی و مدی فیلیپس در نقش ابرقهرمانان نوجوان ظاهر شده‌اند.

همچنین چنس پردومو، شلی کان، لاندن ثور، درک لا، ایسا جرمن، پاتریک شوارزنگر، شان پاتریک توماس و مارکو پیگوسی دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *