تریلر جدید بازی Mortal Kombat 1 منتشر شد

استودیوی «NetherRealm»، روز گذشته با انتشار تریلر جدید بازی Mortal Kombat 1 از شخصیت جدید بازی خود، یعنی «Omni-Man» رونمایی کرد.

استودیو «ندررلم» (NetherRealm) با انتشار یک تریلر از شخصیت «Omni-Man» و سبک مبارزه‌اش در بازی «Mortal Kombat 1»، او را به همراه یک شخصیت جدید دیگر به نام «Tremor» معرفی کرد. طبق اعلام رسمی این استودیو، این دو شخصیت در ماه نوامبر 2023 (آبان/آذر 1402) در دسترس بازیکنانی قرار خواهند گرفت که پک مبارزان اولین نسخه بازی را در اختیار دارند.

بیشتر بخوانید: تیزر معرفی شخصیت های مورتال کمبت 1

تریلر جدید بازی Mortal Kombat 1 منتشر شد

ریبوت بازی «Mortal Kombat 1»، در حال حاضر برای پلتفرم‌های «پلی‌استیشن 5»، «ایکس‌باکس سری ایکس/اس»، «نینتندو سوییچ» و کامپیوترهای شخصی (PC) در دسترس قرار گرفته است.

شخصیت «Omni-Man» که در این تریلر معرفی شد، یک شخصیت خیالی در سری کمیک «Invincible» است. این سری کمیک‌ها، توسط «رابرت کرکمن» نوشته شده و «Omni-Man» نام شخصیت اصلی داستان را تشکیل می‌دهد. در داستان سری کمیک‌های «Invincible»، شخصیت «Omni-Man» عضوی از یک نژاد ابرقهرمان بسیار قوی به نام «ویلترامایتس» (Viltrumites) است. همچنین او به تازگی در انیمیشن «Invincible» نیز حضور پیدا کرد.

«Tremor» نیز یک شخصیت فرعی است که ابتدا به عنوان یک ابرشرور در سری بازی‌های «Mortal Kombat» معرفی شد. او برای اولین بار در بازی «1999 Mortal Kombat: Special Forces» ظاهر شد. او یک نینجا است که برای سازمان تبهکاری «Black Dragon» فعالیت می‌کند. «Tremor» قادر به استفاده از کنترل عناصر خاک و سنگ است. «Tremor»،پس از اولین حضور در بازی «Mortal Kombat: Special Forces»، در نسخه‌های بعدی سری بازی‌های «Mortal Kombat» نیز حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *