وعده فایگی به طرفداران: جهان سینمایی مارول تا سالها ادامه خواهد داشت

به تازگی، کوین فایگی، مدیرعامل بخش سینمایی کمپانی مارول، طی یک مصاحبه‌ای جنجالی، وعده جهان سینمایی مارول ، برای چندین سال آینده را داد.

اگرچه دنیای سینمایی مارول ژانر ابرقهرمانی را برای همیشه تغییر داد؛ اما در سال‌های اخیر با افت قابل توجهی مواجه شد. در سال 2008 فیلم «مرد آهنی 1»، منجر به تحولات عمده‌ای در زندگی «رابرت داونی جونیور» و همچنین ایجاد دنیای سینمایی مارول (MCU) شد که تا یک دهه بعد، ژانر ابرقهرمانی را به یکی از مهم‌ترین عرصه سینما در فروش باکس آفیس تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های مارول جهان + 2023 [تاریخ انتشار فیلم‌های مارول تا سال 2025]

جهان سینمایی مارول

با اینکه در سال‌های اخیر دنیای سینمایی مارول با کاهش کیفیت آثار سینمایی و تلویزیونی خود روبرو شده است؛ اما به نظر می‌رسد پروژه‌هایی ساخته خواهند شد تا دوباره این ژانر و این کمپانی را احیا کنند. به مناسبت نزدیک شدن به صدمین سالگرد تأسیس شرکت «والت دیزنی»، خبرگزاری «ورایتی» (Variety)، مصاحبه‌ای کوین فایگی داشت که نویدبخش خبرهای خوبی برای طرفداران مارول بود.

شرکت «والت دیزنی»، با خرید سهام استودیوی مارول، عملاً یک منبع درآمد قابل توجه را برای خود فراهم کرد. این شرکت تحت رهبری «کوین فایگی»، یک برنامه بلندمدت را برای گسترش دنیای سینمایی مارول در نظر گرفته است.

جهان سینمایی مارول
جهان سینمایی مارول

این برنامه‌ریزی بزرگ و چندساله، در سال 2019 با فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» به پایان رسید. دنیای سینمایی مارول، با 31 فیلم و 25 سریال تلویزیونی و ارزشی معادل 30 میلیارد دلار، به عنوان یک برند مشهور شناخته می‌شود و از طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

کوین فایگی، در مصاحبه اخیر خود با خبرگزاری «ورایتی» اعلام کرد که پس از گذشت این همه سال، همچنان همان هیجان و شوق را در قبال این مجموعه دارد و از کار در این حوزه لذت می‌برد.

او در طی این مصاحبه گفت:

باید بگویم که شانس بزرگی برای من است که فرصت کار در این مجموعه را دارم. هر بار که یک بازیگر به صورت یک ابرقهرمان لباس منحصربه‌فردی بپوشد، من شگفت‌زده می‌شوم. در استودیو مارول، ما یک عادت جالب داریم که در شب اکران یا پخش پروژه‌های جدید، بازیگران، تهیه‌کنندگان و کارگردانان در یک مراسم افتتاحیه جمع می‌شوند و همراه با طرفداران، آثار را تماشا می‌کنند.

حضور در شب افتتاح فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» و دیدن واکنش‌های شگفت‌آور طرفداران، یک تجربه‌ای بود که همیشه در یادم خواهد ماند.

او در پایان صحبت‌های خود اعلام کرد:

کمیک‌های مارول برای بیش از 80 سال به کار خود ادامه داده‌اند و نکته مهم این است که ما شخصیت‌های شگفت‌انگیز و جالبی داریم که می‌توانیم بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنیم. بنابراین، علی‌رغم گذشت 15 سال، ما همچنان در ابتدای راه هستیم.

با توجه به وعده فایگی به طرفداران مارول ، به نظر می‌رسد که جهان سینمایی مارول قصد دارد که همچنان به کار خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *