تیزر فصل دوم سریال The Walking Dead: Daryl Dixon منتشر شد

شبکه «AMC» روز گذشته از تیزر فصل دوم سریال The Walking Dead: Daryl Dixon رونمایی کرد. فصل دوم این سریال، سال 2024 منتشر خواهد شد.

تیزر جدیدی برای فصل دوم سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» منتشر شده که بازگشت شخصیت کارول را نشان می‌دهد. این سریال، نسخه‌ای فرعی از فرنچایز «مردگان متحرک» است و داستان آن حول شخصیت دریل دیکسون با بازی نورمن ریدوس می‌چرخد.

بیشتر بخوانید: زامبی Burners در اسپین آف Walking Dead چه نوع زامبی است؟

تیزر فصل دوم سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

شبکه «AMC»، سریال را برای فصل دوم تمدید کرده است و پس از پایان فصل اول، تیزری برای فصل دوم منتشر کرد. در قسمت پایانی فصل اول، کارول پلتیر (بازیگر ملیسا مک‌براید) به دنبال «دریل دیکسون» می‌گردد و قصد دارد او را پیدا کند، زیرا او برای مدتی ناپدید شده است.

تیزر فصل 2 واکینگ دد دریل دیکسون در طی مراسم کامیک کان نیویورک 2023 منتشر شد. همچنین شبکه «AMC» اعلام کرد که ملیسا مک‌براید، در نقش کارول، در فصل دوم حضور خواهد داشت. عنوان فصل دوم این سریال «The Walking Dead: Daryl Dixon — The Book of Carol» است. این سریال، سال در تاریخی نامشخص از سال 2024 پخش خواهد شد.

سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون” توسط منتقدان تحسین شد و بسیاری آن را بهترین محتوا از داستان «مردگان متحرک» در سال‌های اخیر خواندند. این سریال در وبسایت «Rotten Tomatoes»، با میانگین امتیاز 7.2/10 و درصد تایید 81٪، امتیاز خوبی کسب کرده است. همچنین برخی از منتقدان، به شباهت‌های این سریال با مجموعه تلویزیونی «The Last of Us» اشاره کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *