مجموعه کامل The Walking Dead اعلام شد؛ 54 دیسک از مجموعه The Walking Dead

مجموعه کامل The Walking Dead که شامل پنجاه و چهار دیسک می‌شود به تازگی در فضای مجازی و رسانه‌های خارجی به انتشار رسیده است.

مجموعه کامل The Walking Dead اعلام شد، شامل 54 دیسک است. تمام یازده فصل سریال مردگان متحرک در یک مجموعه عظیم بلوری جمع‌آوری می‌شوند. از ابتدا تا انتها، هر قسمت از مردگان متحرک برای مجموعه کاملی از مجموعه بلوری همراه خواهد بود.

مجموعه کامل The Walking Dead

سال گذشته، The Walking Dead با یازدهمین و آخرین فصل خود به پایان رسید، اگرچه این فرنچایز با چندین اسپین آف خود ادامه داده است. در 25 آگوست، تاریخی که با سالگرد “ویروس Wildfire” که بشریت را در دنیای The Walking Dead نابود کرد، مطابقت دارد، Lionsgate The Walking Dead: The Complete Collection را معرفی کرد، مجموعه‌ای کاملا جدید بلوری که شامل تمام یازده مورد است.

فصل‌ها. نسخه DVD نیز به صورت انحصاری Walmart منتشر خواهد شد و مجموعه‌های آن در 17 اکتبر منتشر خواهند شد. با محتوای بسیار زیادی که در مجموعه گنجانده شده است، مجموعه Blu-ray شامل 54 دیسک شگفت‌انگیز است. اثر هنری The Walking Dead: The Complete Collection نیز توسط هنرمند برنده کلیو، الیور بارت، فاش شده است.

بیشتر بخوانید:

تصاویر رسمی جدیدی از سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

مجموعه کامل The Walking Dead
سری کامل The Walking Dead

54 دیسک از مجموعه The Walking Dead

مجموعه کامل The Walking Dead
مجموعه مردگان متحرک

دیسک‌های این مجموعه شامل ویژگی‌های جایزه از تمام نسخه‌های فصل قبلی هستند. همچنین یک مستند جدید با نام The Walking Dead: Making of the Final Season نیز ارائه شده است. همانطور که به نظر می‌رسد، دکتر بازیگران و گروهی را که قسمت‌های پایانی درام محبوب زامبی‌ها را می‌سازند، بررسی می‌کند. این سند که 42 دقیقه طول می‌کشد، به همراه یک گالری ثابت بر روی یک دیسک جایزه گنجانده شده است.

زندگی مجدد سریال با مجموعه به طرفداران این امکان را می‌دهد که از همان ابتدا به کل حماسه برگردند و در فصل‌های قبل با موارد مورد علاقه طرفداران که مدت‌ها پیش آمده و رفته بودند، زندگی کنند.

54 دیسک از مجموعه The Walking Dead

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مجموعه کامل The Walking Dead چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *