تریلر رسمی فصل 7 سریال Elite منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

سرویس استریم نتفلیکس، ساعاتی پیش از تریلر رسمی فصل 7 سریال Elite رونمایی کرد. فصل هفتم این سریال اسپانیایی محبوب، اکتبر امسال منتشر خواهد شد.

سریال «Elite» که به طولانی‌ترین سریال اسپانیایی در نتفلیکس مشهور است، پیش از اتمام فصل 6، برای فصل هفتم و هشتم تمدید شد. حالا سرویس استریم نتفلیکس به صورت رسمی تریلر فصل هفتم Elite را منتشر کرد تا اعلام کند این فصل در اکتبر 2023 منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار فصل 8 سریال الیت Elite

تریلر رسمی فصل 7 سریال Elite منتشر شد

در اکتبر 2022، چند هفته پیش از پخش و اتمام فصل ششم این سریال، نتفلیکس خبر مهمی را در رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد و نگاهی کلی از بازیگران جدید فصل 7 را به طرفداران ارائه داد. آن‌ها این پست را با عنوان «با چهره‌های جدیدی که به #Elite7 می‌پیوندند آشنا شوید. آماده‌ی یک سورپرایز باشید» منتشر کردند.

این سریال که در سال 2018 از نتفلیکس پخش شد، تحسین منتقدان را با خودش به همراه داشت. در آن زمان، کارولین فرامکه از مجله «Variety»، این مجموعه را به عنوان یک سریال وسوسه‌انگیز و هوشمندانه توصیف کرد.

داستان فصل هفت Elite

فصل ششم سریال، با یک تیراندازی مرموز به پایان رسید و «ایوان» در بیمارستان از خواب بیدار شد. هیچکس نمی‌داند که چه کسی اسلحه را در دست داشته یا چه کسی مورد اصابت گلوله قرار گرفته است؛ اما یک فرد به وضوح برای انتقام‌جویی آماده بود و فصل هفتم احتمالاً به بررسی این سوال در طول سفر «عمر» خواهد پرداخت.

تاریخ انتشار فصل 7 سریال الیت

به تازگی، نتفلیکس تریلر فصل هفتم الیت را منتشر کرد که تاریخ انتشار این فصل نیز در آن به چشم می‌خورد. فصل هفتم این سریال، در تاریخ 20 اکتبر 2023 (28 مهر 1402) منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: Purewow

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *