سریال American Horror Stories برای فصل چهارم تمدید شد + تاریخ انتشار

سریال American Horror Stories که اسپین آف سریال محبوب American Horror Story است، توسط شبکه «FX» برای فصل چهارم تمدید شد.

سریال تلویزیونی «داستان‌های ترسناک آمریکایی» یک مجموعه تلویزیونی ترسناک آمریکایی است که «رایان مورفی» و «برد فالچوک» آن را برای شبکه «FX» و پخش در «Hulu» ساخته‌اند. روز گذشته به صورت رسمی خبر تمدید سریال داستان های ترسناک آمریکایی منتشر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترسناک تاریخ


سریال American Horror Stories برای فصل چهارم تمدید شد

«American Horror Stories» با فصل سوم به تلویزیون بازگشت و پس از پخش سه قسمت، حالا برای فصل 4 نیز تمدید شد. طبق گزارشات رسمی منتشر شده، فصل 4 سریال «داستان‌های ترسناک آمریکایی» مجموعه جدیدی از داستان‌های مستقل دنیای «داستان ترسناک آمریکایی» «رایان مورفی» را به «Hulu» می‌آورد.

سریال American Horror Stories
سریال American Horror Stories

فصل 4 «American Horror Stories»، چهارمین دسته از داستان‌های مستقل دلهره‌آور را به دنیای این فرانچایز اضافه می‌کند. اگرچه هنوز اطلاعات کمی در مورد فصل بعدی سریال آنتولوژی «رایان مورفی» منتشر شده؛ اما انتظار می‌رود اطلاعات تکمیلی، پس از پخش فصل سوم سریال به انتشار برسند.

بازیگران فصل چهارم سریال «American Horror Stories» هنوز مشخص نشده‌اند. احتمالاً فصل جدید نیز مانند فصل 3، از بازیگران جدید و کهنه‌کار به صورت همزمان در این فرانچایز استفاده کند. این مجموعه که اولین بار در تاریخ 15 ژوئیه 2021 (25 خرداد 1400) پخش شد، به عنوان یک سریال فرعی/مستقیم برای «American Horror Story» و سومین قسمت از مجموعه رسانه‌ای «American Story» عمل می‌کرد.

در مقابل «American Horror Story» که در هر فصل، داستان متفاوتی را روایت می‌کند، «American Horror Stories»، در هر قسمت داستان متفاوتی دارد. در ماه آگوست 2021 (مرداد/شهریور 1400)، این سریال برای فصل دوم تمدید شد و اولین قسمت آن در تاریخ 21 ژوئیه 2022 (1 تیر 1401) به نمایش درآمد. همچنین، فصل سوم این سریال در تاریخ 26 اکتبر 2023 (2 آبان 1402) به عنوان یک رویداد چهار قسمتی هالووین به نمایش درآمد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره این سریال American Horror Stories چیست؟ آیا شما هم علاقمند به فیلم‌های ترسناک هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *