تریلر فیلم Wicked Little Letters منتشر شد

استودیوی «کانال» (Studio Canal)، چندی پیش، از تریلر فیلم Wicked Little Letters ، با هنرنمایی «جسی باکلی» و «اولیویا کولمن» رونمایی کرد.

«تیا شاروک»، بازیگر معروف فیلم «من پیش از تو» (Me Before You)، این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای از «جانی سوییت» کارگردانی کرده است. فیلم «نامه‌های کوچک شیطنت‌آمیز» (Wicked Little Letters)، بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده و در آن دو بازیگر در نقش همسایگانی ظاهر می‌شوند که با همدیگر، یک معمای جالب را حل می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023


تریلر فیلم Wicked Little Letters منتشر شد

تریلر فیلم نامه های کوچک شیطنت آمیز نشان می‌دهد که «جسی باکلی» نقش یک زن تندخو به نام «رز گودینگ» را بازی می‌کند که شباهت زیادی به «ادیث سوان»، همسایه‌اش دارد. «ادیث» و سایر ساکنان شهر، شروع به دریافت نامه‌هایی مرموز می‌کنند که با الفاظی رکیک نوشته شده و انگشت اتهام فوراً به سمت رز چرخیده می‌شود.

هنگامی که نامه‌ها در شهر هرج و مرج ایجاد می‌کند، یک مأمور پلیس به نام «گلادیس ماس»، با همکاری چند زن سعی می‌کند رز را از اتهامات بی‌مورد آزاد کرده و مجرم واقعی را دستگیر کند.

از دیگر بازیگران این فیلم، می‌توان به «آیلین اتکینز»، «ماراچی کربی»، «جما جونز» و «تیموتی اسپال» اشاره کرد. «الیویا کلمن» و «جسی باکلی» پیش از این اثر، در فیلم «دختر گمشده» (The Lost Daughter) به کارگردانی «مگی جیلنهال» با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

فیلم «Wicked Little Letters» که محصول مشترک «فیلم4» و «بلوپرینت» است، برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی تورنتو اکران شد. استودیوی «کانال» در تریلر Wicked Little Letters اعلام کرد که فیلم را از 23 فوریه 2024 (4 اسفند 1402)، در سینماهای بریتانیا پخش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تریلر فیلم Wicked Little Letters چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *