مارول استودیو کارگردان و شورانر جدید سریال Daredevil: Born Again را معرفی کرد

استودیو مارول پس از قطع همکاری با تمامی عوامل قبلی سریال Daredevil: Born Again ، تصمیم گرفت تا با کارگردان و شورانر جدیدی که در سریال های قبلی مارول حضور موفقی داشته‌اند وارد مذاکره شود.

استودیو مارول به‌تازگی شورانر و کارگردان‌های جدیدی را برای سریال Daredevil: Born Again استخدام کرده است. این شورانر و کارگردان‌ پیش از این در ساخت سریال‌های دیگر مارول نقش داشته‌اند. با این استخدام جدید، استودیو مارول قصد دارد تغییراتی را در روند ساخت و تولید سریال Daredevil: Born Again اعمال کند و از تجربه و خلاقیت این شورانر و کارگردان‌ها بهره ببرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کارگردان و شورانر جدید سریال Daredevil: Born Again

با توجه به اطلاعات جدید، استودیو مارول تصمیم به تغییر قابل‌توجهی در روند ساخت سریال Daredevil: Born Again گرفته است. این تصمیم شامل قطع همکاری با تمام نویسندگان و کارگردانان قبلی سریال می‌شود. مت کرمن و کریس ارد، نویسندگان ارشد سریال قبلی، دیگر نقشی در ساخت سریال Daredevil: Born Again ندارند.

به گزارش هالیوودریپورتر، داریو اسکارداپان، که پیش از این فیلمنامه چهار قسمت از سریال The Punisher و دو قسمت از سریال Tom Clancy’s Jack Ryan را نوشته بود، به عنوان شورانر جدید سریال Daredevil: Born Again انتخاب و استخدام شده است. همچنین، جاستین بنسن و ارون مورهد، کارگردانان دو قسمت از سریال Moon Knight و چهار قسمت از فصل دوم سریال Loki، وظیفه کارگردانی قسمت‌های باقی‌مانده فصل اول سریال Daredevil را بر عهده خواهند داشت.

کارگردان و شورانر جدید سریال Daredevil: Born Again
کارگردان و شورانر جدید سریال Daredevil: Born Again

در حال حاضر، تعداد قسمت‌های فصل اول سریال Daredevil: Born Again هنوز مشخص نشده؛ با این حال، قسمت‌هایی که تاکنون فیلم‌برداری شده‌اند، در حال بررسی قرار خواهند گرفت. برخی از این قسمت‌ها و صحنه‌ها حفظ خواهند شد و الکس اسکارداپان در حال حاضر در حال نوشتن قسمت‌های جدید و صحنه‌های جدید برای قسمت‌هایی که تاکنون فیلم‌برداری شده‌اند است.

بنسن و مورهد، به‌جز کارگردانی قسمت‌های باقی‌مانده، مسئولیت کارگردانی صحنه‌های جدید را نیز بر عهده خواهند داشت.

در سریال Daredevil: Born Again، بازیگران زیر در نقش‌های مشخص شده حضور خواهند داشت:

  • چارلی کاکس در نقش مت مورداک (ملقب به دردویل)
  • وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک (ملقب به کینگپین)
  • جان برنتال در نقش فرانک کسل (ملقب به پانیشر)

همچنین، مایکل گاندولفینی، مارگاریتا لیویوا، ساندریان هالت، نیکی میشل جیمز، آرتی فروشان، کلارک جانسون و مایکل گستن نیز به عنوان بازیگران در این سریال حاضر خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردان و شورانر جدید سریال Daredevil: Born Again چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *