تیزر رسمی فصل دوم سریال Arcane منتشر شد

شبکه نتفلیکس، رسماً تاریخ انتشار فصل دوم سریال Arcane را اعلام کرد. این سریال انیمیشنی، نخستین بار سال 2022 از نتفلیکس پخش شد.

سریال انیمیشنی Arcane ، در سال 2022 توسط شرکت «Riot» تولید شد و به عنوان یکی از پروژه‌های گسترده این شرکت، موفقیت بسیار بزرگی را به دست آورد. این سریال، براساس جهان بازی‌های ویدئویی League of Legends ساخته شده و گسترش یافته است. پس از پخش فصل اول و موفقیت چشم‌گیر این انیمیشن، سرویس استریم نتفلیکس آن را برای فصل دوم تمدید، و بلاخره پس از چندین ماه انتظار، تاریخ انتشار فصل دوم را نیز اعلام کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ انتشار فصل دوم سریال Arcane مشخص شد

چندی پیش، با انتشار یک تیزر کوتاه از انیمیشن آرکین ، مشخص شد که این سریال، در نوامبر 2024 (آبان/آذر 1403) منتشر می‌شود. طبق اعلام برنامه‌های شبکه نتفلیکس، تمام قسمت‌های این فصل نیز مانند فصل اول، به صورت همزمان در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

پیش از انتشار این خبر، قرار بود که فصل دوم این انیمیشن در سال 2025 منتشر شود. شرکت «Riot» اعلام کرد که تمامی بازی‌ها و سریال‌های جدیدشان، اکنون به عنوان اولویت اصلی تلقی می‌شوند. بنابراین انیمیشن سریالی آرکین ، اکنون تأثیر بسیار بیشتری نسبت به گذشته دارد و به عنوان یک نیروی محرکه در جهان «Riot Games» شناخته می‌شود.

Arcane، درباره دو خواهر است که در کودکی از هم جدا می‌شوند و در طرف مقابل درگیری‌های شهر «پیلتاور» بر سر فناوری «Hextech» قرار می‌گیرند. این فناوری، پتانسیل پیشرفت عظیم یا نابودی کامل جهان را دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Arcane چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *