تریلر جدید فیلم Damsel منتشر شد

صبح امروز، سرویس استریم «نتفلیکس» از تریلر فیلم Damsel ، با هنرنمایی «میلی بابی براون» و «شهره آغداشلو» رسما رونمایی کرد.

«میلی بابی براون» که با هنرنمایی در مجموعه ترسناک Stranger Things به شهرت قابل توجهی رسید، حالا با «شهره آغداشلو» هم‌بازی شده است؛ این دو بازیگر قرار است در فیلم Damsel با یکدیگر به تقابلی جذاب بپردازند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Damsel منتشر شد

شرکت «نتفلیکس»، با انتشار تریلر Damsel نشان داد که در سال میلادی جدید نیز سرمایه‌گذاری قابل توجهی را برای همکاری با «میلی بابی براون» انجام داده است. این فیلم، در تاریخ نامشخصی در سال 2024 بر روی سرویس استریم «نتفلیکس» قرار خواهد گرفت.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید Damsel را تماشا کنید:


در ادامه می‌توانید تریلر اول Damsel را تماشا کنید:

تریلر فیلم دوشیزه نشان داد که «میلی بابی براون» در این فیلم، نقش یک شاهزاده زیبا را بازی می‌کند که با مرد رویایی خود ازدواج کرده و امیدوار است زندگی جذابی را با او تجربه کند. او به زودی متوجه می‌شود که او قربانی نقشه‌های شوم خانواده خود و این مرد جوان شده و در واقع یک پیشکش برای یک اژدهای باستانی است.

زمانی که هیچکس برای نجات او اقدام نمی‌کند، خودش تصمیم می‌گیرد به جنگی عجیب با این اژدها برود. فیلم Damsel، توسط «خوان کارلوس فرسنادیو» و «جو روث»، کارگردانی و نوشته شده و بازیگرانی همچون «نیک رابینسون»، «آنجلا باست»، «رابین رایت» و شهره آغداشلو در آن حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Damsel چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *