تاریخ پخش سریال سنجرخان از شبکه یک مشخص شد

سریال سنجرخان که یک سریال تاریخی ایرانی به کارگردانی «محمدحسین لطیفی»، از امشب، 24 بهمن ماه، از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی سنجرخان ، داستان دلاوری‌های قهرمان کُرد را روایت می‌کند و هر شب ساعت 22 و 15 دقیقه از شبکه اول سیما به روی آنتن خواهد رفت. داستان سنجرخان ، یکی از قهرمانان کُرد را به تصویر می‌کشد که نقش اصلی آن را بازیگر محلی کُردزبان که «فرشید گویلی» ایفا می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ پخش سریال سنجرخان از شبکه یک مشخص شد

سریال تاریخی سنجرخان به نویسندگی زنده‌یاد «ضیاءالدین دری» ساخته شده و «محمود پاک‌نیت»، «احمد نجفی»، «جلیل فرجاد»، «پیام دهکردی» و «علی اسیوند» از دیگر بازیگران آن هستند. «بابک زرین»، به عنوان آهنگساز سریال معرفی شده و «محمدرضا منصوری» تیتراژ این سریال را اجرا می‌کند. موسیقی متن و تیتراژ این سریال، به شکل ارکسترال تولید شده و ترانه تیتراژ را «محمدرضا یار» سروده است.

سریال سنجرخان

این سریال تاریخی، توسط «سعید جلالی» تهیه و تولید شده و تاکنون در 26 قسمت تهیه شده است. شروع تولید این سریال به تاریخ سال 1399 برمی‌گردد و پس از گذشت مدتی، زمان پخش آن نیز به تعیین شد.

«محمدحسین لطیفی»، کارگردان سریال سنجرخان، اظهار داشته که این مجموعه درباره زندگی یک قهرمان ملی کُرد به نام سنجرخان است که با میرزا کوچک‌خان هم دوره بود. او افزوده که روایت‌گران تاریخ درباره این شخصیت کوتاهی کرده‌اند و این سریال به روایت فداکاری‌ها و غیرت این قهرمان ملی کُرد ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک سریال درباره شخصیت سنجرخان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *