تریلر فیلم Sleep With Your Eyes Open منتشر شد

اولین تریلر فیلم Sleep With Your Eyes Open با کارگردانی «نله ولهلاتز» منتشر شد. شرکت «Rediance» حق فروش جهانی این فیلم را به دست آورده است.

فیلم داستانی El futuro perfecto که به کارگردانی «ولهلاتز» ساخته شده، در سال 2016 برنده‌ی جایزه‌ی پلنگ طلایی لوکارنو به عنوان بهترین فیلم بلند شد. این فیلم پس از برنده شدن در جشنواره «لوکارنو»، در 70 جشنواره بین‌المللی حضور پیدا کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Sleep With Your Eyes Open به انتشار درآمد

داستان فیلم Sleep With Your Eyes Open در یک شهر ساحلی در برزیل روایت می‌شود. «کای»، با قلب شکسته، برای تعطیلات از تایوان به این شهر می‌آید. او در آنجا با «فو آنگ» آشنا می‌شود که ممکن است عاضقش شود؛ اما او به صورت عجیبی ناپدید خواهد شد.

«کای» در حین تلاش برای پیدا کردن «فو آنگ»، به فردی به نام «شیائوکسین» و گروهی از کارگران چینی که در یک آسمان‌خراش زندگی می‌کنند، برمی‌خورد. او متوجه می‌شود که اتفاقات زندگی‌اش به طرز عجیبی با داستان «شیائوکسین» شباهت دارد.

«ولهلاتز» در بیانیه‌ای اظهار داشت:

من در آلمان به دنیا آمده‌ام و بیشتر عمرم را در آرژانتین زندگی کردم. در زمان ساخت این فیلم، احساس می‌کردم که حس به وطن خود را از دست داده‌ام. امیدوار بودم فیلمی بسازم که در هر شهری از دنیا قابل فهم باشد. این شامل افرادی است که می‌توانند به هر جای دنیا بروند و هنوز هیچ‌جایی را به عنوان وطن نخواهند داشت.

علاوه بر بی‌ریشه بودن شخصیت‌ها، احساس تهدید نیز در فیلم حضور دارد که عنوان فیلم و اشاره به کوسه‌های موجود در دریا این تهدید را بیشتر در راس داستان قرار می‌دهد. این تهدید شامل خشونت، جنایت، تبعید و فقر، به علاوه سایر مسائل، است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Sleep With Your Eyes Open چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *