شایعه: امکان حضور مدس میکلسن در نقش دکتر دووم

با توجه به گزارش «جف اسنایدر»، کمپانی «مارول» برای نقش «دکتر دووم»، با مدس میکلسن مذاکراتی را داشته است. او پیشتر در فیلم Doctor Strange، نقش «کاسیلیوس» را ایفا کرده بود.

شایعات زیادی مربوط به بازیگران فیلم فنتستیک فور وجود دارد و با توجه به گزارشات جدیدی که از سمت «جف اسنایدر» به دست رسانه‌ها رسیده است، «مدز میکلسن» نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. روز گذشته نیز شایعاتی مبنی بر اینکه «پدرو پاسکال» در فیلم Fantastic Four منتشر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


امکان حضور مدس میکلسن در نقش دکتر دووم

اگر شایعه حضور «مدز میکلسن» در فیلم چهار شگف انگیز، به عنوان نقش دکتر دووم تأیید شود، به احتمال زیاد، شایعات دیگر نیز به واقعیت می‌پیوندند. پیش از این، گفته شده بود که «پدرو پاسکال» برای نقش «رید ریچاردز» و احتمالاً «ونسا کربی» به عنوان «سو ستورم» (زن نامرئی) و «جوزف کوین» به عنوان «جانی استورم» انتخاب شوند.

مدس میکلسن

با توجه به صحبت‌‎های «جف اسنایدر»، تولید این فیلم، کمی زودتر از زمان پیش‌بینی شده آغاز می‌شود. او اعتقاد دارد که مارول می‌خواهد همه بازیگران را همزمان معرفی کند. به گفته او، احتمالاً این اتفاق تا پیش از پایان ماه نوامبر رخ می‌دهد.

داکتر دووم یا همان Victor Von Doom، یک شخصیت خیالی در دنیای مارول کامیکس است. او یک شرور نابغه و دشمن قدرتمند است که اغلب به عنوان دشمن اصلی تیم فنتستیک فور شناخته می‌شود. او یک دیکتاتور و جنگجو است که از توانایی‌های علمی و جادویی برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتخاب مدس میکلسن برای نقش «داکتر دووم» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *