شایعه: پدرو پاسکال به عنوان شخصیت «مستر فنتستیک» در فیلم Fantastic Four حضور خواهد داشت

صبح امروز، شایعه‌ای مبنی بر اینکه پدرو پاسکال به عنوان شخصیت «مستر فنتستیک» در فیلم Fantastic Four حضور خواهد داشت، توسط رسانه «ددلاین» منتشر شد.

پس از ماه‌ها گمانه‌زنی درباره بازیگران ریبوت فیلم چهار شگفت‌انگیز ، صبح امروز شایعاتی مطرح شد که گویا «پدرو پاسکال»، در مذاکرات برای نقش «مستر فنتستیک» یا «رید ریچاردز» قرار دارد. رسانه‌های انگلیسی زبان اعلام کردند که قرارداد پاسکال هنوز نهایی نشده؛ اما چندین منبع نزدیک به «مارول» گفتند که احتمالاً هیچ مانعی برای انتخاب او به عنوان بازیگر این نقش وجود ندارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پدرو پاسکال در فیلم Fantastic Four حضور خواهد داشت

پاسکال پیش از انتخاب شدن در این نقش، برای بازی در فیلم گلادیاتور 2 و فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما، از شبکه «HBO» که در اوایل سال 2024 فیلمبرداری می‌شود، قرارداد داشت. او همچنین در فیلم سلاح‌ها به کارگردانی «زک کرگر» نیز حضور پیدا خواهد کرد.

پدرو پاسکال
پدرو پاسکال

شخصیت «رید ریچاردز»، برای اولین بار در کامیک «چهار شگفت‌انگیز 1» که در سال 1961 توسط «جک کربی» و «استن لی» نوشته شده بود، معرفی شد. در فیلم Fantastic Four که توسط استودیوی «فاکس قرن بیستم» در سال 2015 منتشر شده بود، «مایلز تلر» شخصیت «رید ریچاردز» را بازی کرد و «جان کرازینسکی» نیز در فیلم «دکتر استرنج 2»، لحظاتی در نقش این شخصیت حضور داشت.

ریبوت فیلم چهار شگفت انگیز ، قرار است توسط «مت شکمن» کارگردانی شود. «ونسا کربی» و «جوزف کویین» نیز در نظر گرفته شده‌اند تا نقش‌های «سو استورم» و «جانی استورم» را بازی کنند. علاوه بر این فیلم، «مت شکمن» نیز برای ساخت سریال «گودزیلا و تایتان‌ها» برای سرویس استریم «اپل تی‌وی+» مشغول به کار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتخاب پدرو پاسکال برای نقش «مستر فنتستیک» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *