قسمت آخر از فصل دوم سریال لوکی 11 میلیون بیننده داشت

به تازگی قسمت آخر از فصل دوم سریال لوکی در سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شد و این شبکه از بازدید فوق العاده قسمت آخر خبر می‌دهد.

به گفته‌ی این پلتفرم، پس از پخش قسمت آخر در تاریخ 9 نوامبر، فصل دوم لوکی در سه روز اول 11.2 میلیون بیننده را در سراسر جهان به خود جذب کرد. در این حالت، 11.2 میلیون بیننده برای قسمت پایانی لوکی با مدت زمان 58 دقیقه، به معنی حدود 649.6 میلیون دقیقه یا تقریباً 10.83 میلیون ساعت تماشا است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قسمت آخر از فصل دوم سریال لوکی 11 میلیون بیننده داشت

اولین قسمت فصل دوم سریال Loki ، در سرویس «دیزنی+»، پس از سریال The Mandalorian، به عنوان دومین افتتاحیه پربیننده سال 2023 ثبت شد. سرویس استریم «دیزنی+» اعلام کرد که تمامی قسمت‌های فصل 2 لوکی ، در طول پخش هفتگی، بیش از 11 میلیون نفر تماشا کردند. این شبکه، مانند «نتفلیکس»، برای محاسبه تعداد بینندگان، زمان استریم شده را بر مدت عناوین تقسیم می‌کند.

سریال لوکی

شرکت «نیلسن» گزارش داده که قسمت اول از فصل دوم Loki ، با 446 میلیون دقیقه استریم، در میان تمام پلتفرم‌های ایالات متحده، رتبه ششم را به دست آورده است. قسمت اول از فصل اول این سریال نیز، در سال 2021 رکورد 731 میلیون بیننده را ثبت کرده بود. قسمت پایانی فصل دوم این سریال، راه را برای دنیاهای موازی مارول باز کرد تا نسخه‌های دیگری از شخصیت‌هایی مانند «کانگ»، در خطوط زمانی دیگر وجود داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم سریال لوکی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *