جکی چان و رالف ماکیو در فیلم جدید بچه کاراته‌ کار همبازی می‌شوند

به گزارش هالیوود ریپورتر، جکی چان و رالف ماکیو در حال بازی در نقش‌های نمادین خود برای فیلم جدید بچه کاراته‌ کار هستند که قرار است در سال آینده منتشر شود.

کمپانی «سونی پیکچرز»، روز سه‌شنبه (30 آبان 1402) اعلام کرد که این دو بازیگر در حال تکرار شخصیت‌های نمادین خود از دنیای Karate Kid، برای یک فیلم کاملاً جدید هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جکی چان و رالف ماکیو در فیلم جدید بچه کاراته‌ کار همبازی می‌شوند

به گفته «سونی پیکچرز»، جدیدترین فیلم بچه کاراته‌ کار ، ادامه‌ای بر اسطوره‌شناسی فیلم‌های قبلی است و داستان را به سواحل شرقی منتقل می‌کند. این فیلم، درباره‌ی یک نوجوان چینی است که از طریق هنرهای رزمی، به قدرت می‌رسد.

فیلم جدید بچه کاراته‌

جزئیات دیگر داستان فیلم Karate Kid هنوز مشخص نشده؛ اما استودیو اعلام کرده است که «رالف ماکیو» به عنوان شخصیت «دانیل لاروسو»، از سه‌گانه اصلی فیلم Karate Kid باز خواهد گشت. در سال 1984، «دانیل ماکیو» به کالیفرنیا نقل مکان کرد و تحت مربیگری آقای «میاگی» (با بازی پت موریتا)، به یک قهرمان کاراته تبدیل شد.

در ویدئویی که «جکی چان» و «رالف ماکیو» در روز سه‌شنبه منتشر کردند، گفتند که آن‌ها نه تنها نقش‌های خود را تکرار می‌کنند، بلکه در جستجوی یک بازیگر چینی برای نقش یک کاراته‌کار جدید در فیلم هستند. آن‌ها از بازیگران جوان دعوت کردند تا نمونه‌های آزمایشی خود را به وب‌سایت KarateKidCasting.com ارسال کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید بچه کاراته‌ کار چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *