فیلمبرداری فیلم Fantastic Four از دی ماه آغاز می‌شود

بر اساس گزار‌ش‌های منتشر شده، فیلمبرداری فیلم Fantastic Four از دی ماه آغاز می‌شود. این فیلم که بر اساس داستان شخصیت‌های کمیکی محبوب Fantastic Four از مارول ساخته شده، از سال ۲۰۱۵ تاکنون توسط شرکت فاکس سینما تولید و ارائه شده است.

Fantastic Four داستان چهار قهرمان جوان به نام‌های Reed Richards (Mister Fantastic)، Susan Storm (Invisible Woman)، Johnny Storm (Human Torch) و Ben Grimm (The Thing) را روایت می‌کند که پس از برخورد با یک موج انرژی که توانست استعدادهای خارق‌العاده‌ای به آن‌ها ببخشد، قدرت‌های خارق‌العاده‌ای کسب می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلمبرداری فیلم Fantastic Four از دی ماه آغاز می‌شود

تیم سازنده این فیلم اعلام کرده است که فیلمبرداری این اثر از دی ماه آغاز خواهد شد و امیدوارند که توانایی‌های فنی خود را به کار بگیرند تا داستان را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشند.

فیلم Fantastic Four
فیلم Fantastic Four

همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که این فیلم در حال تهیه مستندی از فرایند ساخت این فیلم است که به نام “Behind the Scenes of Fantastic Four” شناخته می‌شود و امیدوارند که تا روز اکران فیلم، تماشاگران را به وقایع پشت پرده‌ی این اثر نزدیک کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی زمان آغاز فیلمبرداری فیلم Fantastic Four چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *