سریال Black Mirror برای فصل هفتم تمدید شد

با توجه به گزارش رسانه «ورایتی» (Variety)، سرویس استریم «نتفلیکس» سریال Black Mirror را به صورت رسمی برای فصل هفتم تمدید کرد.

فصل ششم سریال آینه سیاه که پس از توقفی چهار ساله در تابستان سال 2023 توسط سرویس استریم «Netflix» منتشر شد و بازدید بالایی نیز داشت، در سال 2024، برای فصل هفتم بازخواهد گشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سریال Black Mirror برای فصل هفتم تمدید شد

اطلاعات رسمی زیادی مانند بازیگران، تعداد قسمت‌ها و جزئیات داستان در دسترس نیستند؛ اما گزارش‌ها حاکی از آن است که Netflix تصمیم دارد در اواخر سال میلادی و با نزدیک شدن به تعطیلات کریسمس فرآیند تولید فصل 7 Black Mirror  آغاز کند.

سریال Black Mirror

انتظار می‌رود که خالق سریال، «چارلی بروکر»، به همراه «آنابل جونز» و «جسیکا رودز» که از ابتدای شروع سریال در سال 2011 با او همکاری کرده بودند، به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی بازگردند. فصل ششم Black Mirror که شامل پنج قسمت بود، پس از چهار سال وقفه در ماه ژوئن منتشر شد و بازیگرانی همچون «آنی مورفی»، «سلما هایک»، «آرون پاول»، «جاش هارتنت»، «زاسی بیتز» و «پاپا اسیدو» در این فصل حضور داشتند.

این سریال به خاطر پیچش‌های مرتبط با فناوری شناخته می‌شود؛ اما «چارلی بروکر» نمی‌خواهد که این سریال تنها در این دسته‌بندی قرار بگیرد. او چندی پیش، در رابطه با این موضوع، به روزنامه «GamesRadar» گفت:

پیش از اینکه ساخت سریال را آغاز کنیم، نگرانی‌هایی وجود داشت که مردم این سریال را فقط به عنوان اینکه «تکنولوژی بد است» در نظر بگیرند. من متوجه شدم که این امر تا حدی ناامیدکننده است، زیرا همیشه احساس می‌کردم که سریال به این موضوع تمرکز نمی‌کند که فناوری بد است، بلکه این سریال به این نکته اشاره می‌کند که مردم در تلاطم هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Black Mirror چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *