نیکول کیدمن در فصل سوم سریال Big Little Lies حضور خواهد داشت

در یک جلسه پرسش و پاسخ در رویداد «CME Group Tour Championship»، «نیکول کیدمن» اعلام کرد که فصل سوم سریال Big Little Lies در حال تولید است.

«نیکول کیدمن»، یکی از بازیگران مهم این سریال، اعلام کرد که در فصل 3 Big Little Lies حضور خواهد داشت. او در رابطه با علاقه خود به این سریال گفت:

من عاشق این سریال هستم و باید بگویم که فصل سوم آن به زودی ساخته خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نیکول کیدمن در فصل سوم سریال Big Little Lies حضور خواهد داشت

پیش از انتشار این خبر، «نیکول کیدمن» علاقه‌اش را برای همکاری دوباره با بازیگرانی مانند «ریس ویترسپون»، «شیلین وودلی»، «زوئی کراویتز» و «لورا درن» بیان کرد. او در گفت‌وگویی با رسانه‌ها اعلام کرد که داستان‌های جذاب و شگفت‌انگیز برای روایت در این فصل وجود دارد و او مایل است با همه آن‌ها همکاری کند؛ اما برای تولید فصل سوم، باید داستانی جذاب و پیچیده ارائه شود که بتواند تماشاگران را شگفت‌زده کند.

فصل سوم سریال Big Little Lies
فصل سوم سریال Big Little Lies

«دیوید ای. کلی»، تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان فصل اول سریال، چندی پیش از موانعی مانند برنامه‌های شلوغ بازیگران اشاره کرده بود. او در سال گذشته گفت که هیچکس از تولید فصل جدید، قطع امید نکرده و به احتمال خیلی زیاد، فصل سوم سریال دروغ های بزرگ کوچک ساخته خواهد شد. همچنین، درگذشت «ژان-مارک والی»، تهیه‌کننده اجرایی و یکی از کارگردانان فصل اول و دوم سریال در سال 2021، به عنوان یک مانع بزرگ دیگر مطرح شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Big Little Lies چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *