غیر رسمی: فصل سوم سریال From در سال 2024 منتشر می‌شود

سریال From یکی از پرطرفدارترین آثار شبکه MGM+ است که اخیراً اخبار غیر رسمی از زمان انتشار فصل سوم سریال From به انتشار رسید.

«From» داستان شهر وحشتناکی در آمریکای میانه را روایت می‌کند که هر کسی را که وارد محدوده شهر می‌شود زندانی خواهد کرد و ساکنان آن مدام به دنبال راه فرار هستند و همواره سعی دارند از جنگل‌های اطراف جان سالم به در ببرند. دو فصل اول این سریال منتقدان سایت Rotten Tomatoes را تحت تاثیر قرار داد و نمرات بالایی دریافت کرد. سریال از جانب در ژوئن 2023 (خرداد 1402) به طور رسمی برای فصل 3 تمدید شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ انتشار فصل سوم سریال From

فراخوان بازیگری جدیدی برای فصل 3 با اشاره به اینکه فیلمبرداری سریال در دسامبر آغاز خواهد شد و تا ماه مه 2024 ادامه خواهد داشت، اعلام گردید. علاوه بر این، هارولد پرینو (Harold Perrineau)، ستاره سریال، با به اشتراک گذاشتن پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) تأیید کرد که تولید فصل سوم به نقطه شروع خود نزدیک می‌شود. او طرفداران را ترغیب کرد تا دو فصل اول را تماشا کنند:

“در حالی که به سمت فیلمبرداری فصل 3 می‌رویم… مطمئن شوید که تا آخر راه را رفته‌اید!”

فصل سوم سریال From

طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که این سریال در تابستان یا اوایل پاییز 2024 به روی آنتن بازگردد. این خبر باید برای طرفداران دلگرم‌کننده باشد، حتی با وجود اینکه ساخت فصل 3 به دلیل اعتصابات نویسندگان دیرتر از فصل‌های قبلی خود شروع می‌شود، بینندگان همچنان انتظار می‌کشند تا ادامه داستان ترسناک و مرموز این سریال را تماشا کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال From چیست؟ آیا از طرفداران این سریال هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: The Direct


2 thoughts on “غیر رسمی: فصل سوم سریال From در سال 2024 منتشر می‌شود

  1. منی که چندین ماه پیش قسمت اولشو دانلود کرده بودم و حس تماشا نداشتم.
    .تا همین چند روز پیش… و بعد دیدنش با اشتیاق بقیه قسمتاشو هی نگا کردم….حالا سختمه صبر برا فصل سومش!!! ۲۰۲۴ هس که …پس چرا نیومده ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *