گروه متالیکا اولین گروه متال شد که در عربستان سعودی کنسرت برگزار می‌کند

گروه متالیکا در یک توئیت اعلام کرد که ماه آینده اولین کنسرت خود را در کشور عربستان سعودی برگزار خواهد کرد تا به نخستین گروه متال تبدیل شود که در این کشور کنسرت برگزار می‌کند.

گروه هارد راک متالیکا (Metallica)، با انتشار یک توئیت اعلام کرد که برای اولین‌بار در 40 سال فعالیت حرفه‌ای خود، کنسرتی را در کشور عربستان سعودی برگزار می‌کند. این کنسرت، در تاریخ 14 دسامبر 2023 (23 آذر 1402) در شهر ریاض، پایتخت کشور عربستان سعودی برگزار خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گروه متالیکا عربستان سعودی کنسرت برگزار می‌کند

کشور عربستان، اخیراً میزبان مسابقات WWE بود و حالا خود را برای کنسرت متالیکا آماده می‌کند. این گروه محبوب، تنها گروه در سبک راک و متال به‌شمار می‌رود که در تمام قاره‌های جهان کنسرت گذاشته است. حالا می‌توان از آن‌ها به عنوان نخستین گروه این سبک که در کشوری در منطقه خاورمیانه کنسرت می‌گذارند یاد کرد.

گروه متالیکا

در این جشنواره که عربستان برگزار خواهد کرد، همراه با گروه «متالیکا»، «فارل ویلیامز»، «کریس براون»، «اچ‌ای آر»، «بلک آید پیز»، «جی بالوین» و «آن ماری» نیز اجرایی خواهند داشت. این جشنواره، سال گذشته نیز اجرا شد که بیش از 600 هزار نفر در آن شرکت کرده بودند. به همین منظور، «جیمز هتفیلد»، ووکالیست و گیتاریست متالیکا اعلام کرد که آن‌ها مشتاق هستند تا کشور عربستان سعودی را به لیست کشورهایی که در آن کنسرت برگزار کردند اضافه کنند.

این گروه، در یک توئیت نوشت:

هنوز نمی‌توانیم با سال 2023 خداحافظی کنیم؛ زیرا یک فرصت شگفت‌انگیز به ما رسیده که در یکی از بزرگترین فستیوال‌هایی که هرگز در آن حضور نداشته‌ایم و در کشوری که به ندرت به آن سفر می‌کنیم، کنسرت داشته باشیم. با افتخار می‌گویم که در روز پنج‌شنبه، 14 دسامبر، به عنوان اولین گروه هارد راکی که در فستیوال ام‌دی‌ال‌بیست در ریاض، عربستان سعودی، اجرا می‌کنند، حضور خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کنسرت متالیکا در کشور عربستان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *