تریلر فیلم Society of the Snow منتشر شد

Society of the Snow یک فیلم مهیج آرژانتینی است که سال آینده منتشر خواهد شد. شب گذشته، سرویس استریم «نتفلیکس» از تریلر فیلم Society of the Snow رونمایی کرد.

فیلم Society of the Snow که توسط J. A. Bayona ساخته شده، به فاجعه پرواز اروگوئه 1972 آند می‌پردازد. این فیلم برگرفته از کتابی به همین نام، نوشته «پابلو ویرچی» است که گزارشی از زندگی 16 بازمانده سانحه هوایی را نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Society of the Snow منتشر شد

فیلم جامعه برف، در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد و مورد تشویق حضار قرار گرفت. شب گذشته، نتفلیکس با انتشار تریلر Society of the Snow مشخص کرد که این فیلم در تاریخ 15 دسامبر 2023 (24 آذر 1402) در سینماها به صورت محدود اکران می‌شود و سپس در تاریخ 4 ژانویه 2024 (14 دی 1402) به نتفلیکس می‌آید. همچنین، این فیلم به عنوان نماینده اسپانیا برای بهترین فیلم بلند بین‌المللی در نود و ششمین دوره جوایز اسکار انتخاب شده و می‌تواند این جایزه را کسب کند.

از بازیگران این فیلم، می‌توان به «انزو وگرینچیک»، «آگوستین پاردلا»، «ماتیاس رکالت»، «استبان بیگلیاردی»، «دیگو وگزی»، «فرناندو کونتیژیانی گارسیا»، «استبان کوکوریچکا»، «رافائل فدرمان»، «فرانسیسکو رومرو»، «والنتینو الونسو» اشاره کرد. بازیگران این فیلم، از بازیگران اهل اروگوئه و آرژانتین تشکیل شده‌اند و اکثر آن‌ها تازه‌کار هستند.

در تریلر فیلم جامعه برف مشاهده شد که در سال 1972، پرواز 571 نیروی هوایی اروگوئه که برای پرواز یک تیم راگبی به شیلی چارتر در حال حرکت بود، در قلب آند سقوط کرد و حالا 16 نفری که جان سالم به در برده‌اند باید با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Society of the Snow چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Boody Disgusting


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *