واکنش منتقدان به فیلم Wonka مثبت بود

فیلم Wonka یکی از فیلم‌های مورد انتظار سال 2023 میلادی به حساب می‌آمد. این فیلم پس از مدت‌ها انتظار، قرار است در سینماها اکران شود.

فیلم وانکا به عنوان یک پیش‌درآمد برای رویدادهای فیلم «Willy Wonka and the Chocolate Factory» ساخته شده و یکی از موردانتظارترین فیلم‌های 2023 است. در این فیلم، نقش اصلی توسط «تیموتی شالامی» ایفا می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نظر مثبت منتقدان به فیلم Wonka

فیلم وانکا به تازگی در سینماها اکران شده و متنقدان نظرات خود را درباره این اثر به صورت آنلاین منتشر کرده‌اند. آن‌ها نقش‌آفرینی «تیموتی شالامی» و کارگردانی «پل کینگ» را مورد تحسین قرار دادند. علاوه بر «تیموتی شالامی»، بازیگران دیگری نیز در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند که می‌توان به «اولیویا کولمن»، «روآن اتکینسون»، «سالی هاوکینز» و «کیگان مایکل کی» اشاره کرد.

در ادامه نظر منتقدان این فیلم را بررسی خواهیم کرد.

جیک همیلتون:

با صراحت باید بگویم که هنگام رفتن برای تماشای فیلم وانکا انتظار زیادی از آن نداشتم؛ اما به طور شگفت‌انگیزی، عاشق این فیلم موزیکال جذاب و دلنشین شدم. این فیلم به خوبی ادای احترامی به فیلم اصلی می‌دهد. بازی «تیموتی شالامی» در نقش وانکا واقعاً عالی است.

رابرت دنیلز:

باور نمی‌کنم چقدر از تماشای این فیلم لذت بردم. «تیموتی شالامی» واقعاً بازیگری با استعداد و فوق‌العاده‌ است. این اثر بسیار عالی بود و احساسات و شور زیادی را توانست در خود جای دهد. البته برخی از جوک‌های ناخوشایند نیز در آن وجود داشت.

کورتنی هاوارد:

فیلم وانکا یک اثر پرقدرت بود که جذابیت و شوق فراوانی را به همراه دارد. همچنین خلاقیت بسیار زیادی در آن به کار رفته و آهنگ‌های جذابی نیز در آن جای داده شده که به جذابیت سریال می‌افزاید. بازی «تیموتی شالامی» واقعاً مملو از کاریزما و جذابیت بود و تعهد وی نسبت به نقشش واقعاً قابل ستایش است.

زوئی رز برایانت:

«فیلم وانکا یک اثر کلاسیک و جادویی است که به خوبی اوقات جذابی را برای بینندگان خلق می‌کند. سبک کارگردانی «پل کینگ» بسیار عالی بود و آهنگ‌های جذاب نیز بهبود بزرگی به این اثر بخشیدند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری «تیموتی شالامی» در فیلم Wonka چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *