برنامه Squid Game: The Challenge به پرمخاطب‌ترین نمایش نتفلیکس در بریتانیا تبدیل شد

بر اساس آمار رسمی سازمان «BARB» که توسط وبسایت Overnights.tv ارائه می‌شود، اولین قسمت از برنامه Squid Game: The Challenge پس از پنج روز تقریباً 2 میلیون بیننده جذب کرد و به پرمخاطب‌ترین نمایش نتفلیکس در بریتانیا تبدیل شد.

به نظر می‌رسد که مسابقه Squid Game: The Challenge در بریتانیا با تبلیغات قوی راه‌اندازی شد و مخاطبان زیادی نیز کسب کرد. اولین فصل این مسابقه، یکی از پربیننده‌ترین نمایش‌ها در کشور بریتانیا نام گرفت و پس از آن در پلتفرم‌های «Amazon Prime Video» و «Apple TV+» پخش شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


برنامه Squid Game: The Challenge پرمخاطب‌ترین نمایش نتفلیکس در بریتانیا شد

به گزارش فیگار به نقل از ددلاین؛ چهار قسمت دیگر مسابقه بازی ماهی مرکب ، بیش از 1 میلیون بیننده به دست آوردند و توانستند این مسابقه را به یکی از پربیننده‌ترین مسابقه‌های تاریخ در تلویزیون بریتانیا تبدیل کنند. قسمت دوم این مسابقه تقریباً 1.7 میلیون بیننده به دست آورد.

برنامه Squid Game: The Challenge

همانطور که ابتدا توسط «ددلاین» (Deadline) اعلام شد، نتفلیکس قرار است مسابقه Squid Game را در چند بخش منتشر کند. بخش دوم این مسابقه، شامل چهار قسمت است که در تاریخ 30 نوامبر 2023 (9 آذر 1402) منتشر خواهد شد. همچنین سرویس استریم «نتفلیکس» اعلام کرد که قسمت پایانی این مسابقه را در تاریخ 6 دسامبر 2023 (18 آذر 1402) منتشر می‌کند.

این مسابقه، در کشور آمریکا نیز مخاطبان زیادی را به دست آورد. طبق گزارش تلویزیون «سامبا»، قسمت ایتدایی این مسابقه، در پنج روز اول عرضه خود، حدود 1.1 میلیون خانواده آمریکایی را جذب کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی برنامه Squid Game: The Challenge چیست؟ آیا این مسابقه را مشاهده کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *