تریلر مستند John Lennon: Murder Without a Trial منتشر شد

تریلر مستند John Lennon: Murder Without a Trial که یک مستند سه قسمتی از شبکه «Apple TV+» است، منتشر شد. این مستند، توسط «کیفر ساترلند» روایت می‌شود.

در چندین سال اخیر، تعداد زیادی مستند از گروه راک‌اند‌رول «بیتلز» ساخته شده که به زندگینامه و مسیر آن‌ها در صنعت موسیقی می‌پردازد. مستندهای Eight Days a Week و Good Ol’ Freda از مهم‌ترین مستندهای این گروه هستند که مورد استقبال زیادی قرار گرفتند. حالا شبکه «Apple TV+»، یک مستند سه قسمتی از رهبر این گروه تدارک دیده که ماه آینده منتشر می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر مستند John Lennon: Murder Without a Trial منتشر شد

شبکه «Apple TV+» با انتشار تریلر مستند جان لنون اعلام کرد که این مستند درباره عواقب ترور این خواننده در سال 1980 توسط «مارک دیوید چپمن» در خارج از «ساختمان داکوتا» است. مستند سه قسمتی جان لنون: قتل بدون محاکمه در تاریخ 6 دسامبر 2023 (15 آذر 1402) از شبکه «Apple TV+» منتشر خواهد شد.

تریلر John Lennon: Murder Without a Trial حاوی اطلاعات جدیدی است که نشان می‌دهد این مستند از نامه‌های «FOIA» و اولین مصاحبه قاتل او پس از ترور جمع‌آوری شده است. این مستند، با استفاده از اسناد و شهادت افرادی که در آنجا حضور داشتند، برای اولین‌بار شواهد غیبی را در مورد دادستانی و دفاعیات قتل این خواننده ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی «جان لنون» و گروه «بیتلز» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Rolling Stone


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *