تریلر جدیدی از فصل دوم سریال Halo منتشر شد

سریال Halo یکی از پرطرفدارترین آثار سرویس استریم پارامونت پلاس (Paramount+) است که اخیراً تریلر فصل دوم سریال Halo منتشر شد.

پارامونت پلاس تیزر اول فصل دوم سریال Halo را منتشر کرده است. این تیزر در رویداد CCXP به طرفداران ارائه شد و تأیید می‌کند که فصل دوم این سریال به زودی منتشر می‌شود. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر جدید فصل دوم سریال Halo و تریلرهای قبلی را مشاهده کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فصل دوم سریال Halo

در تیزر، مشاهده شد که مستر چیف به بازمی‌گردد و در مقابل تهدیدات بیگانه‌ای به نام کاوننت، تیمی از اسپارتان‌های نخبه را رهبری می‌کند.

در پایان تریلر فصل دوم Halo ، تاریخ شروع پخش فصل دوم تأیید و اعلام شد که از تاریخ 8 فوریه 2024 (19 بهمن 1402)، این فصل جدید در شبکه پارامونت پلاس پخش می‌شود. داستان فصل دوم سریال نیز درباره مستر چیف جان 117 است که تیم اسپارتان‌های نخبه را در مقابل تهدیدات کاوننت رهبری می‌کند.


اتفاقی تکان‌دهنده روی یک سیاره رخ می‌دهد و جان نمی‌تواند احساساتش را کنترل کند. در جنگی که در حال تغییر است، او همه چیز را به خطر می‌اندازد تا آنچه که هیچکس دیگری به آن اعتقاد ندارد را حفظ کند. در همین حال، کاوننت نیز برای حمله به بشریت آماده می‌شود.


در فصل دوم سریال Halo، بازیگرانی مانند «پابلو شرایبر» (در نقش مستر چیف)، «جن تیلور» (در نقش کورتانا)، «ناتاشا مک الهون» (در نقش دکتر هالزی) و سایر بازیگران حضور دارند. همچنین، «دیوید وینر»، سازنده سریال «Brave New World»، در فصل دوم سریال Halo حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Halo چیست؟ آیا منتظر فصل دوم این سریال هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *