تریلر فیلم Spaceman منتشر شد

شب گذشته، سرویس استریم «نتفلیکس» (Netflix)، تریلر فیلم Spaceman ، نخستین فیلم جدید علمی تخیلی خود را در سال 2024 منتشر کرد.

در تیزر فیلم Spaceman ، «آدام سندلر» در نقش یک فضانورد ظاهر می‌شود که در حین انجام مأموریت تحقیقاتی در فضا، با یک موجود عجیب و غریب (که صداپیشه‌اش توسط «پل دینو» انجام شده) روبرو می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Spaceman منتشر شد

کارگردان این فیلم، «یوهان رنک» است که پیش از این وظیفه ساخت سریال چرنوبیل را بر عهده داشت. او فیلم سینمایی Spaceman را بر اساس رمانی با نام Spaceman of Bohemia ساخت و برای سرویس استریم «نتفلیکس» آماده کرد.

تیزر Spaceman اطلاعات زیادی درباره فیلم ارائه نمی‌دهد و شاید نکته قابل توجه، حضور دوباره «آدام سندلر» در یک نقش جدی باشد. او که بیشتر به خاطر حضور در فیلم‌های کمدی مانند Click شناخته می‌شود، در چند سال اخیر در فیلم‌های غیرکمدی مانند Uncut Gems و Hustle نقش‌های برجسته‌تری داشته است.

علاوه بر سندلر، بازیگران دیگری از جمله «کونال نایر»، «لنا اولین» و «ایزابلا روسلینی» نیز در این فیلم حضور دارند. تاریخ انتشار فیلم Spaceman در نتفلیکس، در تاریخ (11 اسفند 1402) ماه است.

مدیرعامل شبکه «نتفلیکس»، در رابطه با این فیلم گفت:

شش ماه پس از یک مأموریت تحقیقاتی انفرادی به لبه منظومه شمسی، فضانوردی به نام «جیکوب» متوجه می‌شود که همسرش احتمالاً منتظر بازگشت او به زمین نیست. او که اکنون از حل کردن مشکلات خود با همسرش، «کری مولیگان»، ناامید شده، با یک موجود عجیب‌و‌غریب به نام «هانوش» روبرو می‌شود که در سفینه‌اش پنهان شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Spaceman و هنرنمایی «آدام سندلر در یک فیلم جدی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *