دنیس ویلنوو اعلام کرد که مراحل نوشتن Dune Part 3 رو به اتمام است

به اتمام رسیدن مراحل نوشتن Dune Part 3 توسط «دنیس ویلنوو» تایید شد؛ اما امکان دارد این کارگردان پیش از سفر سوم خود به آراکیس، روی پروژه دیگری کار کند.

با نزدیک شدن تاریخ اکران فیلم Dune: Part Two، «دنیس ویلنوو» برای سومین و آخرین بار به آراکیس سفر می‌کند و به تازگی مشخص شد که فیلمنامه قسمت سوم این مجموعه تقریباً به اتمام رسید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


به اتمام رسیدن مراحل نوشتن Dune Part 3

به گزارش ورایتی، «ویلنوو» اخیراً در یک کنفرانس مطبوعاتی با رسانه‌های کره جنوبی گفت که فیلم سوم که بر اساس دنباله فیلم «Dune Messiah» فرانک هربرت ساخته می‌شود که در حال حاضر در حال نگارش است. این کارگردان در ادامه گفت:

“من دقیقاً نمی‌دانم چه زمانی به آراکیس برمی‌گردم. ممکن است قبل از آن یک استراحت طولانی داشته باشم. برای سلامت روحی‌ام ممکن است هر دو را انجام دهم، اما رویای من این است که برای آخرین بار بر روی این سیاره‌ای که دوستش دارم بروم.”

به اتمام رسیدن مراحل نوشتن Dune Part 3

بینندگان ممکن است مجبور باشند مدتی برای سومین فیلم Dune منتظر بمانند، اما دومین فیلم او در 15 مارس 2024 (25 اسفند 1402) در سینماها اکران خواهد شد. این فیلم برنامه‌ریزی شده بود که در ماه اکتبر اکران شود، اما بازیگران اعتصاب کردند و به این اتفاق منجر شد که وارنرها نمایش فیلم را تا مارس آینده به تأخیر بیندازند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تمام شدن مراحل نوشتن Dune Part 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *